2009年10月6日 星期二

我的天師

好耐、好耐都無講我個契仔天師喇,係六月份講過到依家都幾個月,由上次講番佢開始無再周圍走,佢一直都留係我樓下個貓竇度,所以我每日都會見到佢,每日我都起碼會陪佢半個鐘




我買咗把梳同佢梳毛,佢又唔抗拒,佢依家啲毛又軟、又滑咗好多






佢真係好鍾意碌地沙

我每日就係咁坐係個地下度,餵脆卜卜佢食,佢好鍾意食脆卜卜,一見我攞包脆卜卜出o黎,就猛咁用個咀哄我隻手,有時仔仔爸仲會烚啲雞肉比我攞去餵佢

除非係落雨,我至唔會去搵佢,但如果係落完雨,我會擔埋張凳仔落去搵佢


瞓係我對腳度玩條相機繩


松鼠與貓



睇佢瞓得幾舒服






沒有留言:

張貼留言