2010年4月4日 星期日

Charco仔三歲生日

四月份係Charco仔o既生日,佢今年三歲喇,有興趣o既話可以睇番佢兩歲生日時o既相

因為二月份係阿姐o既生日月、三月份係仔仔爸o既生日月,已經食咗兩個蛋糕,所以今年Charco仔生日就唔買蛋糕喇,橫掂佢都無份食o既,所以今次買咗啲新鮮蝦返o黎,我用蝦蝦砌咗個Mini蝦蝦蛋糕仔


個衰仔一見到啲蝦蝦已經失控,想佢坐定定同個蝦蝦蛋糕影番張相相都唔得


佢一見到就想食,要阿姐抱實佢至影到相



Charco仔︰嘩正呀,我唔客氣喇


天師仔都去嗅吓,但天師仔就唔食


Charco仔︰天師仔唔食仲好,我可以自己食晒




我哋唔敢一次過比佢食晒,所以收起,等我哋開飯時,比佢埋枱同我哋一齊至再比佢食




個衰仔食到舔晒脷

二月份阿姐生日時,定咗個雪糕蛋糕比佢,阿姐揀咗上次扮貓同佢哋影嗰張相o黎做生日蛋糕



二月份同時係佢啲表姐、表妹生日,所以個蛋糕寫埋佢哋o既名,齊齊慶祝生日



沒有留言:

張貼留言