2010年4月9日 星期五

唯我獨尊

初初天師仔o黎到我屋企,Charco仔當然唔鍾意啦,除咗比天師仔蝦之外,我覺得Charco仔最唔鍾意就係天師霸晒佢啲地方,佢瞓開o既紙盒呀、窗台呀、凳仔呀....

但唯一得呢個地方,係天師仔唔會去o既,就係喺大門口旁o既架頂

佢成日都會上o黎hea









佢會係上面舔毛



又會瞓吓覺覺豬





又可以高高在上咁昅住我哋




又可以避開唔比我哋搞




Charco仔︰睇,得我至咁勁跳到上o黎呢度咁高,嗰隻大舊衰,佢邊度敢跳到咁高吖


Charco仔︰我係咪好勁呢

所以呢度已經成為咗Charco仔o既私竇喇



沒有留言:

張貼留言