2010年9月16日 星期四

黐住你




見到呢幾張相,天師仔瞓係我旁邊,黐住我,係咪好Sweet、Sweet呢

其實係天師仔入屋初期至會咁,呢個衰仔,依家越o黎越高竇,叫佢埋o黎黐吓,佢都睬您都有味

不過唔緊要吖,佢唔黐我哋,咪我哋黐佢囉

我同阿姐成日都襯佢攤抖、瞓緊覺時,黐埋去、攬住佢









天師仔都算係咁,比我哋黐住、攬住,都ok o既

而Charco仔呢,佢唔鍾意俾人黐、俾人攬,佢會走貓




一睇佢個樣就知佢幾咁唔鍾意啦

俾阿姐偷吻,嚇到呆咗






我每次係梳化睇電視劇,一見天師仔瞓咗係張凳仔度,我就會連凳帶貓咁搬埋o黎,要佢陪住我,查實係我要黐住佢




阿姐唔黐住佢哋,都要爬埋係地下,睇住佢哋






沒有留言:

張貼留言