2010年9月6日 星期一

契仔Shadow

話說兩個幾月前,我係唐人街撞番娟姐,我同娟姐講我已經帶咗天師仔返屋企養,佢聽到之後問我可唔可以帶埋Shadow返屋企養,(因為當初娟姐唔捨得 Shadow做街貓,所以帶咗Shadow返屋企暫養,等帶走咗Chocolate同佢啲貓b個老番婆,遲啲會帶埋Shadow走,其實個老番婆年紀都唔 細,佢早排又跌親,所以都唔可以帶Shadow走)

本身娟姐自己有一隻老貓,佢帶咗Shadow返屋企,一直都係兩隻貓隔離,因為兩隻貓曾經打交,老貓仲比Shadow咬傷,娟姐話佢依家屋企環境好差,都唔適合人同貓住,佢隻老貓都已經格硬交比朋友養住先,佢自己都好少返屋企瞓,但佢每日都會返屋企餵Shadow,所以佢希望我可以養埋Shadow,起碼會多啲人錫佢、陪住佢,仲會有貓陪佢玩,聽到之後,我當然想接埋Shadow返屋企 啦,但我當時都唔敢應承佢,我話要問過仔仔爸先,最後仔仔爸都係極力反對,話我奶奶一定會鬧

但最後我都無通知仔仔爸,就約娟姐帶咗 Shadow返屋企,當仔仔爸收工返o黎見到都鬧我,佢話叫我自己同佢阿媽講,後來我奶奶返到o黎,真係大發雷霆,仔仔爸一句都無出過聲,後來我奶奶仲嬲到離家出走,其實我見搞成咁,我都唔安樂,我奶奶仲星期一特登走返o黎,同我講清楚,話佢點都唔會比養呢隻貓,仲話要丟佢出街,仔仔爸又唔幫我,其實仔仔爸都話再無藉口留低Shadow,係無辨法之下,我唯有同奶奶講話送番隻貓比娟姐

娟姐一直都無帶Shadow去絶育,所以我哋帶咗Shadow去絶育


我只係比Shadow帶咗兩日燈罩,佢都好乖,都無嘜點舔傷口,兼且個傷口都好細,佢又好聽我話,叫佢唔准舔就唔舔







Shadow隻左腳以前受過傷,所以隻腳係曲唔到,行路仲係“拮吓、拮吓”











Shadow係一隻好嗲o既貓,佢會瞓係我身上,比我攬住瞓


呢張墊都係上次返香港貓友送o既,收咗係阿姐間房,比Shadow發現咗,就攞出o黎比佢墊,可能張墊係有貓草,隔住個袋佢都係咁high


咁做嘜Shadow又咁high呢


原來上次Charco仔、天師仔玩木天蓼時,支木天蓼攝咗係我房張床罅度




Shadow成日想出去玩,唔想困係阿姐間房


而天師仔又係成日係房門口,睇Shadow仔




通常我哋會困住Charco仔、天師仔係其他房至會比Shadow出廳行吓

佢入咗我房,瞓咗天師仔張墊墊



臨走,當然要同Shadow影番啲合照


Shadow仔係我屋企住咗13日,真係好唔捨得呀

Shadow曾經係我屋企住過三次,係咪註定佢同我有緣無份呢



沒有留言:

張貼留言