2010年9月1日 星期三

干貝

我家Charco仔,不嬲都鍾意食乾瑤柱,但呢啲嘢對貓貓o黎講係無益o架嗎,所以都好少俾佢食

某日行去Wholefood俾我見到呢啲冷藏干貝


個衰仔見到又要o黎八吓
Charco仔︰咦,好似係正嘢o黎嗰喎


個衰仔不嬲都鍾意食海鮮,蝦、蟹,除咗魚唔食,啲干貝我估Charco仔應該鍾意食

先解涷,後蒸熟



Charco仔︰俾我、俾我,快啲俾我


Charco仔︰阿姐,快手啲啦




Charco仔︰嘩,好香呀




Charco仔︰俾啦、俾啦、多啲、多啲










連個碗都舔乾淨

Charco仔︰真係好Yummy呀




個衰仔有正嘢食,就叫佢做嘜都會做

您哋睇到啦,同我估計o既一樣,個衰仔超鍾意食



沒有留言:

張貼留言