2010年10月17日 星期日

誘惑

我家Charco仔最鍾意o既睡姿就係,反轉個身,打出個肚腩o黎瞓

係地下度又係咁














係張床度又係咁



係張梳化度又係咁



您哋話喇,佢成日打出個肚肚,搞到我成日都想搓佢肚肚,抽佢水,但呢個衰仔又唔鍾意比人摸喎,摸吓又咬人,搞到我想摸又唔敢摸喎,真係令我又羨又恨

睇住佢反肚舔毛,都係好誘惑



有時襯佢舔緊毛,摸吓佢,佢又會又舔又咬


其實自從天師仔o黎咗之後,Charco仔都算好咗,會俾人摸耐咗,唔知係咪見到天師仔成日都肯俾我哋摸呢


睇今次比我摸咗幾耐,但我都唔敢大力摸喔,您哋知啦,呢條友仔咬人好狼o架嗎



沒有留言:

張貼留言