2010年10月22日 星期五

等人起床

我同仔仔爸,都係一星期要返六日工,咁唔駛返工嗰日,當然就一定係瞓到黃朝百晏啦

Charco仔係一隻沈默寡言o既貓,佢唔會喵我哋起身,唔會上床搞住我哋瞓覺,佢只會默默咁等我哋起床

通常Charco仔比較鍾意係我房門口度等





有時又好鬼竄咁等



佢有時又會匿係書枱底度等


有時佢哋又會一齊係房門口等


天師仔除咗半夜會踩醒我,要我起身疴夜尿之外,咁朝早佢一定會o黎踩我起身,通常我都唔會睬佢,繼續瞓,所以佢試過踩唔醒我,索性瞓埋係我心口度等,不過都係試過兩次瞓係我心口,依家都無囉


見唔見到Charco仔,佢又坐係書枱旁邊度等


所以天師仔有時會係我旁邊瞓住等


呢張係仔仔爸放假,但我要返工,我臨出門口時見到Charco仔走上床等仔仔爸起床


天師仔係阿姐房個窗台度一邊睇街,一邊等阿姐起床,天師仔好少會去踩阿姐,佢只會踩我同仔仔爸



貓地唔瞓就係窗台度一邊睇街一邊等,其實呢張相有兩隻貓,不過太黑睇唔到



Charco仔就係個架度




沒有留言:

張貼留言