2010年10月14日 星期四

o黎咗一年喇

2009年10月15日,6:00pm開始,天師仔正式結束流浪貓生活,加入余家,成為余家o既一份子,以後高床暖枕、日日有雞柳食,有Charco仔陪佢玩,我諗佢都應該幾滿意呢個家

雖然呢隻仔越o黎越高竇,唔肯再坐大髀、自己主動黐埋o黎,但肯比我黐住,我都心滿意足

雖然呢隻仔每晚都o黎踩我一、兩次,但我都無關房門唔俾佢入o黎

無論點,我都會愛錫佢

睇番佢之前做流浪貓o既時候,好懷念佢肯坐我大髀o既日子





















係圖書館俾我見到呢本書


我覺呢個貓貓好似天師仔呀,只係呢隻貓貓對眼比天師仔大啲


希望天師仔喜愛呢個家,喜愛我呢個媽媽、仲有爸爸、Charco仔,仲有唔驚俾阿姐玩

希望天師仔會健健康康,快快樂樂咁同我哋一家相處以後的十年、廿年



沒有留言:

張貼留言