2012年10月1日 星期一

去探阿姐

尋日,特登楂車去康州探阿姐,因為我奶奶都想去睇吓學校o既環境

校園相之前post過,所以都無謂再post

去到就上宿舍坐吓,因為阿姐洗咗衫等乾衣,收好衫,就同埋阿姐個roommate去學校附近o既Mall行吓

後來仲join埋佢倆另一個同校朋友一齊Window Shopping

除咗帶奶奶o黎探吓個孫女,睇吓學校環境之外,其實最主要係搵埋個女去食番餐,提前同我慶祝生日

仲有當日係中秋節,要一家團圓喔

嗰位同校朋友,佢本身係住係康州,所以佢係唔需要住宿舍,佢介紹咗一間専食龍蝦o既餐廰俾我哋

佢話有時佢同屋企人都會去食晚餐,除咗有龍蝦食之外,最特別係佢近海邊,可以望到海,睇日落仲好正o忝

當我哋行完Mall,楂車出發去食龍蝦不久,就開始落大雨,心諗︰噢,睇唔到日落了

但當差不多到達時,又停雨了,仲見到彩虹o忝


呢間就係食龍蝦o既餐廳


係餐廳裡面可以望到外邊o既風景





外邊風景都好靚o架





有海鷗




感覺好舒服





夕陽




主菜出塲,左邊嗰隻係清烚龍蝦,右邊嗰隻係焗龍蝦


呢份係炸魷魚

呢份係我奶奶o既雞肉三文治,其實佢都唔係好愛食西餐,又唔多食海鮮

阿姐個roommate order一份炸雞胸肉,佢個朋友就食炸蝦,不過無影相

嗰兩隻龍蝦原本諗住係一齊share,點知佢個roommate話佢有海鮮敏感,個朋友仔又話佢唔食龍蝦,都唔知係咪唔好意思呢

咁我就同阿姐一人食咗一隻龍蝦身,我食白烚嗰隻,仔仔爸就食其他部份

睇阿姐食龍蝦呀,啖啖肉,好好味


阿姐個roommate同佢個朋友仔


橫掂講開美食,就post埋上年四月時去參觀賓州大學,食過o既嘢

午餐去咗食意大利菜


唔好問我係咩嘢湯,其他係咩嘢o黎,已經唔記得了







夜晚,去食貓友介紹好抵食o既龍蝦套餐
餐前有個蒜蓉包,好好味o架,不過唔記得影相,我只記得除咗個肉醬意粉,樣樣都咁好味,仲真係幾抵食




咁唔爭在post開就post埋暑假時,阿姐去學跳hip hop,上最後一堂時,佢帶埋我去睇

落堂後阿姐帶我去附近食泰菜(之前佢表姐同佢去食過)

我哋只order兩樣嘢


阿姐鍾意食o既芒果糍米飯


有時我兩母女去撐枱腳,都幾溫馨o架

呢個星期尾,阿姐又返o黎幾日了




沒有留言:

張貼留言