2012年10月21日 星期日

陪飯員

有時候,每當開飯時,Charco仔就會o黎霸櫈,好似佢都有份食咁






有時仲走埋上枱



俾佢霸咗我張櫈,唯有開多張櫈坐,等佢陪住我食啦




又要八卦我食啲嘜




有時都會乖乖係枱底陪住我哋o既,有時就係梳化度hea住陪囉



天師仔就唔會咁曳,上櫈上枱搞搞震,佢只會係我哋附近陪住我哋


如果知道我哋食蝦蟹呀,佢真係好似隻烏蠅咁,趕都唔走o架


每次我哋食蝦蟹,就要困住Charco仔係房,唔係佢會係張飯枱度哄來哄去,搞到我哋無啖好食

一放佢出房,佢就第一時間去飯枱度搵


咁我哋當然唔會咁衰食晒,一定會留番啲俾佢o既


話時話,呢位陪食員,除咗有蝦蟹食時,至會有耐性,無嘢啱佢食時,佢坐一陣就走貓o架喇




沒有留言:

張貼留言