2012年10月5日 星期五

又一次雀屏中選

又再次收到喇

兩年前寄咗幾張Charco仔小時候o既相去生產貓年曆o既公司,當佢哋錄用咗張貓相,放係來年o既年曆度,佢哋就會寄番一個年曆俾我


























Charco仔張相放咗係六月份呢


呢個係2011年時入選o既年曆照片

Charco仔,呢張相放咗係十月份,因為十月尾係“哈佬喂”,有興趣可以睇番篇Blog“雀屏中選”


我嗰五個契孫,五小福


呢個係2012年時入選o既年曆照片,有興趣可以睇番篇Blog“再次雀屏中選”


呢個貓年曆,真係有好多貓貓,好多都好得意,睇見真係好開心,而且仲係免費得到,出面賣US$12.99

我都唔記得我send咗幾多張相出去,唔知出年仲有無呢

之前個Blog,咪話係預祝我生日o既,都唔記得咗post阿姐送俾我o既生日禮物o忝

係有貓貓樣o既鎖匙一條


阿姐話可以配做屋企鎖匙,可以用得到,但佢無整囉,就算佢整咗,我都唔捨得用啦,用得多會花o架嗎


沒有留言:

張貼留言