2013年2月3日 星期日

我家大少 — 天師仔

有無覺得好奇怪,天師仔係遲入門,但反而我哋叫佢做大少

一來天師仔身型比Charco仔大隻,而且我哋成日覺得天師仔o既年紀應該係會比Charco仔大

身型真係幾大隻


天師仔對耳無咁聳,所以覺得佢成日飛機耳





個樣唔算好靚仔






所以影相無Charco仔咁上鏡










剪甲時好乖的


阿姐R佢下巴,好冧呢


最愛係我床上hea,陪住阿娘







所以成日係床同佢玩



都係一隻愛玩o既貓o黎


呢隻仔又唔為食,比較文靜,又比較黐我,所以我好錫佢,係阿娘o既寶貝仔,連阿姐都話我偏心佢呢



沒有留言:

張貼留言