2013年2月23日 星期六

整蠱貓地

Charco仔成日走上電腦枱等人俾零食

個衰仔咁為食,當然要整蠱吓佢啦





係網絡上曾經見人post過呢啲相,相當之抵屎




所以我都週圍問人家中有無類似款式o既紙袋,(因為呢個款式依家唔再有)

最後都係我二姑奶幫我搵,由波士頓攞俾我,真係唔該晒佢




個紙袋因為大咗啲、高身咗啲,所以Charco仔坐咗入去都做唔到嗰個效果







仲有情人節Look

Charco仔執得咁正,想約靚貓女去高級餐廳食燭光晚餐嗎



睇吓天師仔幾咁情深款款,真係可以冧屎女呢



Charco仔就差咗少少,我覺得佢可以扮愛神“邱比特”,加多對翼俾佢就perfect喇


阿姐每次返屋企,例牌要抱抱貓地同咀咀貓地,Charco仔就梗係唔like o架啦


睇,佢真係手腳都撐到行o架


整蠱貓地,真係又好玩又開心


沒有留言:

張貼留言