2013年2月17日 星期日

上梳化坐喇

睇吓我家張梳化都爛咗好多年,仔仔爸話換新梳化都講咗好多年,不過我無嘜所謂喎,因為我都好少坐o既

(我要聲明,張梳化唔係貓地抓爛,佢哋唔抓梳化的)


天師仔除咗初初來我家時會上梳化坐,之後都唔肯再上梳化坐了,唔知係咪驚我哋會睇佢唔到,會坐扁佢呢

最後最唔抵得嗰個係我奶奶,佢上次係我二姑奶屋企攞咗塊大窗簾布返o黎,當梳化布咁遮住張爛梳化

自從有咗呢張梳化布,天師仔就愛上梳化了







佢除咗坐上去之外,仲鍾意捐入布底下面匿埋,佢試過當我坐係梳化睇報紙時,佢捐入布底度襲擊我



我成日都同佢係梳化度玩




佢仲鍾意匿係梳化底度玩

“幽冥鬼手”











依家見佢係梳化坐,我都特登出廳睇電視,陪住個仔,(係乘機黐實個仔)







同埋Charco仔一齊瞓梳化呢



Charco仔不嬲都咁幫襯張梳化







漸漸進入夢鄉了










沒有留言:

張貼留言