2014年3月4日 星期二

為食仔食零食

Charco仔又有新零食食喇,一有嘢食就鬼屎咁緊張



用咀咀餵,幾sweet









42 則留言:

  1. Charco仔,真係好為食,好緊張呀! 哈哈!同姐姐咀對咀,真溫馨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個衰仔為咗食,真係好緊張又猴擒

      刪除
  2. 我家阿緇都係為食貓,等我照辦煮碗,引佢親熱下先 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時呢隻仔,猴擒得o黎會咬親人個咀

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,係呀,有得食,叫佢俾手手,high five都得o架,無得食佢睬人都有味,好鬼現實o架

      刪除
  4. 要出到利誘添,佢咁為食實係投晒降。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻為食仔,為咗食,叫佢俾手手,high five都得o架,無得食佢睬人都有味,好鬼現實o架

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,係呀,有得食,叫佢俾手手,high five都得o架,無得食佢睬人都有味,好鬼現實o架

      刪除
  6. 貓地有野真,真係叫佢地做乜都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係呀,有得食,叫佢俾手手,high five都得o架,無得食佢睬人都有味,好鬼現實o架

      刪除
  7. 真係為食到飛起…哈哈

    回覆刪除
  8. 如果你用手拎住零食,我隻小白會用手 'loud' 你隻手,並不停叫 '攞嚟啦'...

    回覆刪除
  9. 呀姐讀書辛唔辛苦呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見阿姐讀書都好勤力,好多時聽佢話要溫書都溫到好夜,不過唔勤力啲,又怕keep唔到個奬學金,不過佢肯比心機讀,我都己經好欣慰

      刪除
  10. 哈哈 , 如果我用咀餵石頭呢 , 可能咀都俾佢食埋呀 ! ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個仔食嘢好猴擒,有時都會俾佢咬親個咀

      刪除
  11. 回覆
    1. 係呀一返咗學瘦咗呀,不過佢好大食,食多啲就會肥番

      刪除
  12. 回覆
    1. 阿姐好錫貓地o架,係有時鍾意整蠱吓貓咁囉,哈哈

      刪除
  13. 睇見佢地真溫馨, 仲好鬼O岩KEY,

    回覆刪除
    回覆
    1. 有嘢食至氹到個仔埋身,無嘢食就唔睬人

      刪除
  14. 羡慕呀!!! 小肥貓雖然為食, 但我用咀餵佢佢係情願唔食架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每隻貓o既性格都唔同,Charco仔食嘢可以一粒粒放入佢個咀,但天師仔就唔鍾意人一粒粒咁餵入咀食,只可以放係手上佢自己食

      刪除