2014年3月18日 星期二

Charco仔與天師仔









見到另一隻貓嗎﹖


Charco仔匿係紙盒裡面呢


Charco仔走出來了






好有霸氣o既左右貓神


床上兩貓









難得咁親密




睇佢哋 pat pat 黐 pat pat 呢


睇完啲相之後,大家一定又會話分唔到邊個係Charco仔、邊個係天師仔啦,係咪






47 則留言:

  1. 回覆
    1. 分唔到唔緊要啦,知道兩個都係靚仔咪得囉,嘻嘻

      刪除
  2. Charco 大隻D, 毛毛鬆D
    天師仔 D毛貼身D
    岩唔岩呀?

    回覆刪除
  3. 总之係兩个靓仔咪得啰!

    回覆刪除
  4. 那幅patpat 對patpat相真cute!
    如我無認錯,天師仔在左邊,而Charco仔是右邊那patpat.

    回覆刪除
  5. 到今天為止我都係分唔到佢地兩個呀。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 大部份都人都分唔到,不過唔緊要啦

      刪除
  7. 左右 mon 神, 哈哈哈哈...

    回覆刪除
  8. 佢地拍埋一齊時,好似樣,真係分唔清呢
    教我點分呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔大隻啲,長尾,對眼無Charco仔咁成日碌大對眼
      Charco仔細隻啲,短尾,有時會哨隻彊屎牙出o黎,哈哈

      刪除
  9. 回覆
    1. 其實無99%咁多,其實佢哋真係唔係咁相似的

      刪除
  10. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 連體嬰呀,佢地2個好似樣呢

    回覆刪除
  12. 左右貓神~勁過滙豐對獅子

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就梗係覺得我嗰對型過嗰對獅子啦

      刪除
  13. 嗰張左右貓神,佢哋個樣好鬼正經,真係笑鬼死我!

    回覆刪除
  14. 佢哋感情幾好喎!
    我知! 似大貓,塊面闊啲嘅係天師仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋感情一般啦,點都唔會攬頭攬頸黐埋一堆,除咗打交嗰陣
      妳一定會認到啦,似大貓嗰隻係天師仔

      刪除
  15. 两個系理一齊就分到,一大一細,分開反而分唔到

    回覆刪除
  16. 左右貓神 ^^ 你一定好自豪啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家寶貝就梗係覺得一定係靚同型o架啦

      刪除
  17. 佢兩個,真係有玩不完的玩意!難得又咁好感情

    話時話,黑貓好多都係黃眼,Me Me都係(雖然佢未算純黑),你有留意嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋感情都唔算真係好,應該話係Charco仔唔係咁愛人、愛貓黐佢,所以兩個永遠唔會攬頭攬頸,係囉,黑貓多數係黃眼,可能基因係咁

      刪除
  18. 睇咗你嘅blog多年, 我諗我e+分到佢地兩個

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇第一、二張相,都睇得出佢哋兩個樣係有分別的

      刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  20. pat pat 黐 pat pat 好sweet!圓頭D係天師?

    回覆刪除
  21. 佢兩個真係好似, 我有d分到, 有d分唔到! :p

    回覆刪除