2014年3月12日 星期三

我愛臭腳


天師仔︰阿娘隻臭腳,我鍾意呀



 天師仔︰等我攬住慢慢索先,唔…



wakaka





39 則留言:

  1. 只脚又白又滑,难怪佢钟意嘅~

    回覆刪除
  2. 天師仔真係好識討好亞娘喎。

    回覆刪除
  3. 索一索, 好過XX油。 醒晒!

    回覆刪除
  4. 聽聞紐約星期三早上,一座五層高住宅大廈發生爆炸,隨後大火焚燒,整座大廈倒塌。 你家在附近吗?有否受影响?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尋日知道呢單嘢,但今日買報紙先知詳細情況,現塲唔近我住嗰度,多謝關心

      刪除
  5. 我調返轉最愛車車臭腳索一索舒筋活絡hehe~~

    回覆刪除
  6. 索索下就一啖咬埋黎..haha

    回覆刪除
  7. 最尾嗰張,天師仔個樣好享受呢 ~~ (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明佢真係好愛佢阿娘隻臭腳囉,哈哈

      刪除
  8. 老媽係都要隊隻腳埋黎, 唯有應酬下佢, 為兩餐呀老友!

    回覆刪除
  9. 天師仔真可愛~~
    係咪好多貓都鍾意臭腳架呢? 小肥貓鍾意咬人腳趾添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔都會咬人腳趾o架,Charco仔就唔會

      刪除