2014年6月13日 星期五

退役紙貓屋

呢間紙貓屋,係2012返香港時貓友送的


其實呢間屋o既入住率都唔高,只有初初Charco仔會入去hea吓


天師仔可能覺得個門口太細,所以佢唔鍾意入去,只係間中伸對手入去抓吓塊板

舊年時,某日見到間貓屋頂塌陷了


應該唔係特登整塌的,我估可能係想借力上窗台,又或者係窗台時,跣腳跌落o黎壓塌的

阿姐仲惡搞,話係天師仔想學Snoopy咁,瞓屋頂至壓塌的,哈哈


 之後呢間紙貓屋,大多數輪為裝飾一件,個屋頂仲攞o黎曬腳箍



對Charco仔o黎講,呢間紙貓屋都仲有一個用途,就係攞o黎避難

每當佢知道要剪甲、滴耳時,好多時佢會走入去匿埋




係未有呢間紙貓屋之前,Charco仔想匿埋,就會匿係個heat 爐後面



今日間紙貓屋要丟了


 睇吓裡面塊抓板,都唔算好爛,睇得出兩年o黎,佢哋真係好少用






32 則留言:

  1. 回覆
    1. 都唔玩o既,唔會再買類似的,上次貓友送間貓屋,連Charco仔都唔“吼”

      刪除
  2. 我唔會買紙製貓用品, 兩下就game over

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用透明胶紙痴番個頂,俾阿夢再跳落來....就

      刪除
  3. 呢個好快爛, 所以買過一次之後無再買LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係佢個樣的確好靚,不過我同意,好快爛

      刪除
    2. 見之前貓友嗰啲,如果佢哋啲貓地係百厭,唔駛一個禮拜就玩完,我呢間都算係襟玩

      刪除
  4. 貓地係咁架,滿心歡喜買俾佢地,點知巡一輪就撇,真係滴汗、無奈﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 過一排再拿出來,就當成新玩具XDDD
      人仔都係咁 : P

      刪除
    2. 所以依家都唔買嘢過佢哋

      刪除
  5. 呢間屋仔我都有,好懷念,夢夢去年已整爛左....

    回覆刪除
  6. 妃彈勁愛咬紙,所以我無買呢間屋

    回覆刪除
  7. 總算係用過,唔算浪費麻 (´⊙ω⊙`)

    回覆刪除
  8. 你快 d 買過間避難所比 Charco 仔啦 XD

    回覆刪除
  9. 嘩!難成咁,仲唔掉既?
    我發覺D貓地越cheap越岩佢地,好多時D裝野D難鬼紙箱佢地最鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係自己用紙箱整俾佢哋都得啦

      刪除
    2. 我而家有人送貨來,個紙盒要是乾淨的,就由得佢玩几日先至丟掉...好過買玩具

      刪除
  10. 擺倒兩年算耐架嘞....紙喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係佢哋唔百厭,如果唔係,我諗半年就玩完

      刪除
  11. 買間用夾綿整嘅貓屋俾佢哋吖又洗得

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓友送過一間,不過可能細間,佢哋都唔鍾意

      刪除
  12. 用木整的安全屋會安全好多, 起碼唔會塌頂排hehehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢哋唔鍾意屋仔,唔愛有瓦摭頭,愛露天的

      刪除