2014年6月18日 星期三

排隊隊、飲水水









36 則留言:

  1. 唔爭,重排住隊飲水?!真係乖喇 ~~ (´∀`●)

    回覆刪除
  2. 個水桶咁深, 咪要成日加水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係放咗個碗係個桶度,主要係放高啲,唔駛佢哋飲得咁辛苦

      刪除
  3. 回覆
    1. 我只係放咗個碗係個Quart度,個碗常滿的

      刪除
  4. 真係有秩序 , 我最喜歡有家教嘅小朋友~!!

    回覆刪除
  5. 咁大桶, 我家不可用高桶, 一定被兩隻仔打翻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係放咗個碗係個Quart度,高啲佢哋飲得舒服啲

      刪除
  6. 佢哋好乖呀
    不過呢......點解你唔整多碗? 咁咪可以一齊飲, 唔洗排隊囉 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 夠飲就夠啦,整兩兜,如果一次過打翻就大鑊喇

      刪除
  7. 我其中一筒水跟妳一模一樣ga ^ ^
    另外一個係水機。
    兩個仔真係有家教,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無教o架,可能佢哋覺得飲水之嗎,駛物爭呀

      刪除
  8. 巧乖豬喎,排隊~~~
    整個大D ,等佢地一齊飲嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 分兩兜就可以,如果一兜大的,佢哋都唔會一齊飲的

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢哋好少會一齊要飲水,今次咁啱影到佢哋排隊唧

      刪除
  10. 唔俾多兜?咁佢地唔駛慢慢等ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算整多兜,佢哋都未必會咁啱一齊去飲

      刪除
  11. 我覺得阿娘有D玩野,一定係要貓地爭下,莫非咁至飲多D?~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好少會一齊要飲水,今次咁啱影到佢哋排隊唧

      刪除
  12. 佢地好乖識得排隊飲水喎。

    回覆刪除
  13. 好守禮的小朋友好乖啊 ^^

    回覆刪除