2014年6月7日 星期六

床照

我覺得我家天師仔影得最多都係床照,可能阿娘又成日匿埋係房,佢就順便一邊陪阿娘、一邊瞓吓覺










 瞓到好冧滋滋






 有阿姐阿娘一齊幫佢摸豬豬,好爽呢







39 則留言:

  1. 仔仔s : 阿娘都無解既,又爆我地私穩 (>﹏<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係醜樣,無傷肝啦,我諗啲姨姨都鍾意睇

      刪除
  2. the video is private, 睇唔到
    貓地床照大多好relaxed, 令人望落好野舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 條片已經整番,係啦,見到貓地瞓得咁舒服,都好想黐埋去一齊瞓

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢係最黐我,我每日放工返屋企入房換衫,佢一定跟實要high身high勢

      刪除
  4. 一對手仔舉高真係引到人都癲呀!

    回覆刪除
  5. 天師仔咁樣, 擺明係益阿姐抽水啦~

    回覆刪除
  6. 呵呵,佢地肯瞓你床真是~~~太好了
    仲嗲嗲你,真是~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀天師仔好鍾意瞓我張床,反而Charco仔就好少,佢多數夜晚至上我床瞓

      刪除
  7. 好誘人嘅床照呢 ~ 嘿嘿嘿 (´ψψ`●)

    回覆刪除
  8. 床照誘人。。。。香艳呀耶!

    回覆刪除
  9. 我都鍾意同貓影床照, 影完仲要send俾老公睇, 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公出trip我先有得同小肥貓瞓, send相俾佢睇示下威, dum低我丫拿, 我有貓陪都唔知幾sweet呀! :D

      刪除
  10. 我好鐘意睇貓咪瞓覺相 , 因為太可愛呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩時、獨處時、為食時、瞓覺時,各有不同o既可愛樣

      刪除