2014年5月30日 星期五

Charco仔扮Toothless

今日阿姐去完街,帶咗呢隻嘢返o黎

Hi, My name is Toothless


阿姐話Toothless好似Charco仔喎


Charco仔︰眼大大又真係幾似我喎,仲同我一樣咁cute



阿姐、阿娘又點會剩係搵Toothless同佢影張相咁簡單吖

阿姐借Toothless對翼,要Charco仔扮Toothless




每次玩完貓當然要補償啦,即刻去搵阿姐攞補償費




唔敢玩天師仔,做吓樣咁同天師仔扮吓啦


見我搞佢,兇我呢

阿姐話錫番喎






26 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,都幾似o架,第一次睇呢套卡通時,都己經覺得Toothless有啲表情都好似Charco仔

      刪除
  2. charco帶住對冀, 左扭右扭去索賠償好好笑
    天師仔原來唔玩得架

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔唔係唔玩得,佢仲唔會發脾氣,不過覺得玩Charco仔好玩好多,雖然有時佢會發脾氣,但呢隻為食仔,只要俾零食就氹得番,所以好玩好多

      刪除
  3. 姐姐 & charco 一樣咁可愛 hahaha~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對Charco仔o黎講,阿姐係可惡呢,成日玩佢,哈哈

      刪除
  4. 哈哈,好似丫,好似兩兄弟咁

    回覆刪除
  5. 兇你嗰時個樣真係好鬼攪笑!(≧∇≦)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢無兇我,佢唔係惡貓o黎,只係咁啱影到佢好似兇我咁囉

      刪除
  6. 我覺得Charco可愛得多呢。

    回覆刪除
  7. 真係好似Charco仔 , 呀姐玩得好開心呢~!!

    回覆刪除
  8. 真是好似喎.......
    charco好為食,等食的他最純真可愛乖巧 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢為咗食就唔會兇人、咬人,正一為食仔

      刪除
  9. Charco仔應叫Toothness,因他裝了翼,隻牙突咗出黎。 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Toothless 個名o既意思係好純良唔咬人,但Charco會咬人嗰喎

      刪除
  10. 真係幾似toothless, charco仔扮得又搞笑又可愛呢~

    回覆刪除