2014年5月18日 星期日

俾我入o黎

某日阿姐去完街返o黎,Charco仔見到阿姐攞住包嘢入咗我房,之後仲閂埋房門(平時我哋好少閂房門的)

後來Charco仔好緊張咁猛拍門


原來俾Charco仔昅到阿姐買咗魷魚片返o黎


Charco仔︰我又要食




呢啲個衰仔唔食得,所以我就開咗貓友寄俾我,貓食的魷魚片俾過佢食









 


天師仔唔愛食呢啲,佢就只坐住阿姐個書包


Charco仔真係好醒,想食啲佢哋唔食得o既嘢想收埋食都唔得,呢隻為食貓呢,唉








27 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,成日扭零食o架佢,正一為食貓

      刪除
  2. 自己識拍門搵呀姐攞嘢食, 好叻豬呀, 呀姐實冧哂啦 ^^
    我啲就有無嘢食都要拍門, 佢地唔俾媽媽閂房門架 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔俾我哋閂房門o架,佢見我哋閂門會o黎拍門,開門時見到佢個樣,望住佢,佢個樣好似問︰做咩閂門呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 通常啲貓會叫人開門囉,但呢隻仔好少叫o架,所以佢用拍門o黎叫人開門,但見人入咗厠所又唔會拍門喎,會係厠所外等,好似知道會好快出o黎,而且係唔會有人匿係厠所食正嘢囉,哈哈

      刪除
  4. 魷魚實在太香嘞每次我食車車又喺發晒癲咁架^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車都係為食狗呢,為食o既毛小孩係特別可愛的

      刪除
    2. 為食到滴口水個樣伴可愛呢^0^

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢個鼻真係好靈,我哋整魚蛋、蟹柳,佢都走埋枱o黎嗅吓

      刪除
  6. 舊炭仔真是好為食啊......見到就以為自己食得 XDDD

    回覆刪除
  7. 有無攪錯, 收埋D野食, CHARCO有個警犬鼻~ XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算佢嗅唔到,見人攞住包嘢,都要走埋去昅吓,為食

      刪除
  8. 有好嘢梗係要分享架嘛, 你哋點可以獨食架 HAHAHAHA~~
    下次買自己嘅零食之餘, 記住買埋貓哋嗰份 XP
    天師仔唔為食架?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔唔為食,啲日本零食佢多數都唔食,只愛本地零食,就算啲嘢佢食,唔俾佢,佢都唔會o黎爭

      刪除
  9. 回覆
    1. Charco仔︰您哋鬼鬼鼠鼠匿埋係房,一定有蠱惑

      刪除
  10. Charco仔咁犀利嘅,好眼利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見人攞住啲一包包嘢就以為有得食

      刪除
  11. Charco 仔真係好為食呢~!!

    回覆刪除