2014年5月11日 星期日

窩心的母親節

母親節前,阿姐已經買咗母親節禮物比我,send咗俾我睇,不過就要佢返o黎至有得收


母親節的今日,無出街,留係屋企睇電視

有天師仔陪我睇電視



 幫佢R下巴,好冧呢,攬實我隻手




Charco仔又o黎昅住阿娘

 

雖然阿姐又未返,無咩特別慶祝,但知道阿姐好有我心,係屋企又有貓地陪住,都已經覺得好滿足


祝大家都母親節快樂




36 則留言:

  1. 你阿姐就好啦,我個仔,連一句母親節快樂都茅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但個女今日都無留message或電話同我講Happy Mother Day喎,啲細路都係一啖砂糖一啖“唔”o架喇

      刪除
  2. 我哋只庆祝家庭成员嘅生日,结婚周年,其他NO NO NO

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳結婚週年都仲記得,我都已經唔記得了,點都係生日至會記得

      刪除
  3. 條鏈好靚呢!(^__^)
    母親節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都比個女遇到買至,有啲唔捨得帶,擺飾櫃啦可能,母親節大老爺同少爺仔有咩表示呀

      刪除
    2. 佢兩仔爺咁鬼孤寒,梗係至行貨嗰樣,一句母親節快樂囉!(TAT)

      刪除
  4. 女係sweet D我囝囝只有母親節快樂(但我已好滿足)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我鍾意女,做父母最覺得最緊要啲仔女唔好學壞,唔激心就算啦

      刪除
  5. 吊咀好靚,女女心意無限大,無價寶呢
    慚愧...我一直以為是第三周日,不過沒關係,節日本意就是讓我們不忘記母親 : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時都識得氹吓我,都算係咁啦,只要孝順,日日都係母親節

      刪除
  6. Charco唔抵得天師仔黐住妳,條氣唔順咁喎,haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔係啦,不嬲Charco仔都唔黐人,佢昅住我,想要零食之嗎

      刪除
  7. 昨天天氣唔好, 我都係留家中同貓地玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非要出去買嘢,唔係我都唔願出街,留係屋企黐實對仔好過

      刪除
  8. 回覆
    1. 個女有時都識得氹吓我,都算係咁啦,天師仔又肯陪我俾我黐住,又真係幾爽o既

      刪除
  9. 阿女唔講你都知佢個心幾鍚你啦

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 個女有時都識得氹吓我,都算係咁啦

      刪除
  11. 份禮物好靚呀,有貓咪陪你真幸福!

    回覆刪除
  12. 好有心思的禮物, 阿姐好錫你啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢知我錫佢吖嗎,都算佢有良心啦,會氹吓我,好過佢老豆,哼

      刪除
  13. 阿姐好乖女呀, 條鍊好靚呢~ 同兩個仔仔一樣樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算乖啦,俾佢搵到黑色o既貓,又唔貴

      刪除