2014年5月7日 星期三

阿仔,蒲頭

Charco仔最愛係架頂上,貪無人可以打擾到佢

睇佢幾英






仲鍾意係個紙箱頂度瞓


仲瞓到樣衰衰


慢慢,箱裡面o既嘢開始減少,Charco仔會瞓晒係入面,有時都會睇佢唔到



有時要搵零食引佢,佢先至會蒲頭呢




呢隻為食仔






32 則留言:

  1. 上面環境憂靜, 可以放眼管住下面的貓奴

    回覆刪除
  2. 天師仔唔會爬到咁高㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個位佢唔會,因為上呢個位係要凌空跳上去,天師仔唔敢的,如果可以用爬的,天師仔都會去高o既地方

      刪除
  3. 佢地好鍾意係櫃頂,妃彈朂愛,不過比我封曬唔比上

    回覆刪除
  4. 呢啲位我都會封架, 成日走哂上去點抽水呀 B-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又會俾啲空間佢o既,抽水咪等佢返落o黎先囉

      刪除
  5. 爬到咁高嚟瞓,风涼水冷~

    回覆刪除
  6. 好高呀, 個紙皮箱會唔會比佢瞓扁左架

    回覆刪除
  7. 真係瞓得樣衰衰咁................

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鍾意攤係地下就“丫”開對髀o黎瞓,我成日走埋去抽佢水o架,不過有時佢一見人埋去就走貓,哈哈

      刪除
  8. 點解d貓貓咁鐘意紙盒呢??

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 我哋不嬲都叫佢做少爺仔,天師仔就叫大少

      刪除
  10. 居高臨下, 一眼關七, 夠醒呢^^

    回覆刪除
  11. 知道佢會係個度都好D, 最怕有D暗位唔知, 佢匿埋左真係嚇死, 我試過米奇嚇到我呀~~~ >< 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都試過,搵均成間屋都搵唔到,以為佢走咗出街,真係嚇屎

      刪除
  12. 你個仔為食至好,如果佢瘦左你就心痛囉。

    回覆刪除
  13. 咁高高在上既位置貓貓實鍾意啦~
    遺憾我家連一個高位都無, 小肥貓想跳高d都唔得呢~ :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好大膽咁飛上個架頂度,天師仔唔敢o架

      刪除