2014年4月28日 星期一

去探Shadow

晚上o既驚喜就係可以去探契仔—Shadow

食晚飯o既時候,娟姐突然打電話比我,問我去唔去佢屋企睇Shadow,咁我當然話︰我食完飯洗完碗就即到

我真係好耐無見過Shadow喇,我好掛住佢呢

一入到屋,佢都好似認得我,一啲無怕生



我坐底,佢不停同我high面面,不停要我 R頸同下巴


絶育後佢肥咗呢,有個肚腩仔了


 都仲係咁靚仔





 同佢玩咗個幾鐘頭,要走了,佢攬住我個袋係咁high呢




個袋仲有佢啲口水漬

走嗰刻真係好唔捨得,我真係好掛住佢呢,我諗佢都唔捨得我走,希望娟姐多啲call我,比我多啲去探佢






34 則留言:

  1. 回覆
    1. 天師仔個brother o黎o架,梗係靚仔啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 應該係,遇見佢哋時,佢哋已經係一齊生活

      刪除
    2. 仲有一隻女叫Chocolate
      http://ruby2149.blogspot.com/2009/04/blog-post.html

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢仲有一隻sister,叫Chocolate
      http://ruby2149.blogspot.com/2009/04/blog-post.html

      刪除
  4. 咁你唯有係咁聞住有佢口水漬嘅袋,黎頂住癮先!

    回覆刪除
  5. 你以假亂真,話Shadow係天師仔,我都信以為真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩兄弟o黎,當然似樣,不過天師仔個大啲、圓啲

      刪除
  6. 我第一眼睇.............以為係天師仔 , 原來係佢個Brother , 難怪咁似樣呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩兄弟o黎,當然似樣,不過天師仔個大啲、圓啲,查實Shadow同佢個sister Chocolate 仲似

      刪除
  7. 我記得你以前寫過shadow, 見到佢e+有落腳地, 安樂晒

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 咁妳都留意到,係呀,佢隻右腳可能小時候受過傷,所以係曲唔到的

      刪除
  9. 好似你屋企嘅兩個寶貝喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係天師仔個Brother o黎o架,所以同天師仔好似樣

      刪除
  10. 有冇試過俾shadow 同天師仔聚下舊呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪嗰陣想帶Shadow返o黎時見過

      刪除
    2. http://ruby2149.blogspot.com/2010/09/shadow.html

      刪除
  11. 我記得當年你留過佢幾日, 不過奶奶反對所以要比人, 而家可以見番真係好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只留幾日o架,最衰奶奶唔比,唔係佢已經係我個仔o黎,希望娟姐多啲俾我見佢

      刪除
    2. 咁而家如果接佢番來玩幾日,shadow制唔制呢?

      刪除
    3. 我諗Shadow無所謂o既,係怕Charco唔肯囉

      刪除
  12. 佢個樣好純品噃,係咪萬人迷那種「娛賓太郎」呢 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經流浪,點都對陌生人有顧忌,記得初遇時,佢都觀察咗我一輪至o黎親我

      刪除
  13. 佢同天師仔係brother, 如果俾佢地見返面唔知會點呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔會認得,不過佢同天師仔都應該會好快適應,係Charco仔就難啲囉

      刪除