2014年4月24日 星期四

紐約第一間Cat Cafe

早幾日阿姐話我知近唐人街將會開一間Cat Cafe,叫我得閒過去睇吓喎

連貓友知道都post 上 facebook話比我知

http://www.ettoday.net/news/20140424/349845.htm?from=fb_et_pets

呢間Cafe 啲貓係開放比人領養的

今日係第一日開張,所以一放工就去睇吓

未行近都已經見到好多人隔住玻璃昅嘢


我埋去見到一隻貓,見到Cafe裡面有攝製隊呢

 

另一邊見到另一隻貓

 
Cafe 門口

 
 大排長龍呢


有狗主帶狗狗經過,啲狗主好nice,俾人同佢啲狗玩



 
新開張咁多人,我都係等下個月阿姐放暑假返o黎,至去踩塲,到時再報導比大家知

亦希望呢間Cafe,可以幫到好多貓貓,搵到愛佢哋一生一世o既家







32 則留言:

  1. 好主意, 幫趁之余又幫到貓貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,做生意之餘,賺到o既錢又可以不斷咁幫貓,真係唔錯

      刪除
  2. 咁多人去,唔驚嚇怕D貓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁希望啲人會自律吓啦,唔好嚇親啲貓

      刪除
  3. 我都見到呢個報導,遲D up-date 下

    回覆刪除
    回覆
    1. 但聽阿姐話只有四日有貓駐塲,呢梗係週末週日,一定好多人,希望遲啲長時間有貓駐塲,可以同埋阿姐一齊去

      刪除
  4. 回覆
    1. 依家聽聞只得四日有貓駐塲,所以都唔知有無機會報導比大家知

      刪除
  5. 我呢树又係最近开咗一间,不过我未得闲去

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳要去踩吓塲,影啲貓相post比大家睇啦

      刪除
  6. 睇報紙都有介紹呢間 cafe

    回覆刪除
  7. 我在香港反而沒去過任何貓cafe,看見你拍的貓很漂亮, 唉, 為甚麼主人不要牠們啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 人類就係咁衰,只要一個籍口就唔要佢哋,養過有感情o架嗎,人類真係好無情

      刪除
  8. 唔止同貓玩, 重可以比人領養, 好好既cafe呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一邊賺錢,一邊幫貓貓,幫佢哋搵家,真好

      刪除
  9. 回覆
    1. 依家聽聞只得四日有貓駐塲,所以都唔知有無機會報導比大家知

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,一邊賺錢,一邊幫貓貓,幫佢哋搵家,真好

      刪除
  11. 個牌子係貓糧ONE以前我家貓地都有食,希望真正幫到貓貓搵到好主人啦~ 

    回覆刪除
  12. Cafe老闆真有心思! 希望幫都好多等待愛心主人收養的貓地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係用呢間Cafe o黎四日宣傳,關於領養o既活動o黎

      刪除
  13. 又可做生意.............又可以為貓出一分力 , 老闆真係醒目呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係用呢間Cafe o黎做四日宣傳,關於領養o既活動o黎

      刪除