2014年4月20日 星期日

星期天 之 望住我做咩

星期日,貓地除咗會陪阿娘睇電視之外,如果佢哋唔瞓覺,就成日o黎昅住阿娘

通常貓地係度等、係度昅住都係有所企圖的


走o黎搵阿娘


究竟Charco仔想點



睇,果然係為食貓,無非都係為咗食

天師仔都會咁




咁究竟佢又想點
 

佢就唔為食,只愛人摸摸,但佢好鍾意要係厠所至摸摸

有時阿娘唔睬,Charco仔就去搵阿爹



 一邊等阿爹,又一邊昅實我,見我一起身,佢又會o黎搵我、跟住我


兩兄弟一齊o黎等




每個唔出街o既星期天,兩人兩貓就係咁無無聊聊,你陪吓我,我陪吓你咁過






31 則留言:

  1. 我呢度都系,有時放做執下野,就會走黎攪攪震

    回覆刪除
  2. charco咁鐘意吃零吃, 身型仍好標準, 抵俾佢吃多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係食極都唔肥,不過零食食得太多始終都係無咩益

      刪除
  3. 妳一星期只得一日全日喺屋企,佢哋梗係要痴到实啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我想黐到佢哋實,我哋係屋企,貓地無覺好瞓

      刪除
  4. 哈哈....呢舊炭...真係好為食噃....
    天師仔呢,帶你去厠所摸摸...好得意,佢個屁股看來好大個 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻夢次次走過來,坐在我隔離,會帶埋佢想玩的玩具,等我同佢玩...

      刪除
    2. 所以貓地除咗瞓覺,一搵人就一定有所圖,都唔明天師仔點解咁鍾意係厠所度摸摸,天師仔好鍾意玩Da Bird,佢想玩會o黎搵我,帶我入阿姐房攞o黎同佢玩

      刪除
  5. 我放假係屋企都鐘意咁,陪住兩估仔,你望下我、我望下你,好快就過一日

    回覆刪除
  6. 有雙寶貝,邊都唔使去啦.

    回覆刪除
  7. 我係屋企就唔會要比糧, 一定扭計要小食....所以我而家將D日本糧當小食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貓地梗係望妳日日都係屋企,哈哈

      刪除
  8. 回覆
    1. Charco仔唔嗲,只愛“縲”嘢食,天師仔都還好啲

      刪除
  9. 嘻嘻, 假期閒在家都不錯,有喵相伴 ^^

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我都唔知點解,同佢梳毛佢都鍾意係厠所度梳

      刪除
  11. (●´艸`) 兩兄弟一齊等緊嗰時目光好一致呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有所圖,當然要昅到實,怕我哋收唔到

      刪除
  12. 兩個爛玩豬仔 ^^ 我有貓地陪就夠, 假期人又多, 我唔願出街架 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩個唔算爛玩,係屋企有貓地陪,真係唔想出街

      刪除
  13. 同貓一齊, 乜都唔做都係好溫馨既~

    回覆刪除