2014年4月27日 星期日

再臨Cat Cafe

尋日放咗工返屋企無耐,姑仔同埋佢對仔女上o黎食飯,姑仔一入屋就話︰唉吔,唔記得去貓Cafe o忝,佢同我講話係開四日o架咋,我即刻話︰咁依家去,姑仔個女又係好鍾意貓,所以表姐仔就陪我一齊去


當時差唔多六點鐘,去度就即刻去排隊,見好少人排隊,心諗︰嘩,發達,點知啲staff話比我哋聽已經截隊,無得再排,排隊尾啲人同我哋講話佢哋排咗三個鐘頭呢,嘩


咁無計啦,唯有係外邊昅吓,望“貓”止渴啦




呢隻貓一直係度瞓覺,有人坐埋去摸佢佢都好少埋


個貓咕o臣好得意呢



 呢隻貓又係只掛住瞓



 黑貓呀


呢個老外幫黑貓帶黑超好搞笑




坐對面呢位小姐終於有得抱黑貓






成日見到呢隻長毛黃貓滿塲飛

 貓尾一條


 貓pat pat


 終於見到真身



俾人抱o既貓貓





其實呢間唔係一間貓Cafe,係呢度無得一邊order咖啡、一邊玩貓

我覺得只係利用呢四日,係呢間Cafe宣傳一下領養貓兒



但呢個概念都好好,見到裡面o既人都係愛動物人仕,見到貓都好開心的

無得入去同啲貓貓接觸,我同表姐仔都有啲失望,返屋企途中,經過酒舖,睇吓見唔見Mickey先,見到Mickey就坐係門口望住條街,我就開門放佢出o黎,表姐仔可以摸貓貓了



因為要趕住返屋企食飯,同Mickey玩咗一陣就開門俾Mickey返入舖頭

除咗可以去貓Cafe睇貓貓,同Mickey玩吓外,晚上仲有一個驚喜,不過下篇至講







18 則留言:

  1. 原來得4日乍,仲以為系長開既添

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實都唔知裡面有無咖啡賣,啲人排隊入去都係想睇貓

      刪除
  3. 回覆
    1. 一定好愛動物,唔係點肯排三個鐘頭呢

      刪除
  4. 嘩排三個鐘呀D人好有心呀^0^

    回覆刪除
  5. 噢!得4日咁多咋! 真失望!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初話有貓Cafe我都覺得好奇怪,因為紐約衛生條例係唔可以食肆中有寵物的,原來只係搵個地方宣傳領養貓貓o既信息

      刪除
  6. 雖然得4日咁多,見到間嘢咁多人幫襯,相信已經成功將領養貓嘅訊息宣揚出去!

    回覆刪除
  7. 呢啲咁有意義嘅活動真係可以舉行多啲呢~!!

    回覆刪除