2014年4月1日 星期二

星期天

我一個星期要返六日工,得星期日有得休息,通常如無必要都唔會出街,留係屋企hea吓,煲吓無綫電視劇、電影呀咁

煲劇時,有貓陪我睇電視

天師仔最乖,好多時都肯陪我





連Charco仔都難得肯俾阿娘黐住,無走貓



佢哋陪住我之時,佢哋又會係度捕吓雀雀


天師仔見到雀雀時o既叫聲
 

 有雀雀










 







就係咁,我又陪吓貓,貓又陪吓我,嘻嘻


 



41 則留言:

  1. 假期我都鐘意留係屋企, 但無貓陪

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港一假期就週圍都係人,比著我都留係屋企啦,不如養番隻貓啦

      刪除
    2. 我都好想呀, 但怕養左貓貓之後無得同周圍去呀

      刪除
  2. 一星期只得一日喺屋企,当然痴到实啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然,其實一個星期得一日休息,真係唔夠

      刪除
  3. 有兩隻仔陪,發達咯 ~~~ o(≧∇≦o)

    回覆刪除
  4. 真乖仔抵媽媽鍚晒你哋^0^

    回覆刪除
  5. 我放假都係好似你, hea下、清理屋企、上網、跑步

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好懶只係hea,無做運動,所以變肥師奶

      刪除
  6. 有佢地陪住真係特別開心架!

    回覆刪除
  7. 唔講唔知,原來在美國工作唔係全部5天工作! 我在美國公司打了成世工,一路以來都係五天工作,七天工資。
    有猫地陪住,真係好開心!天師仔, 真的阿娘的心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般老番公司就一定係五日工作,因為我打唐人工,啲唐人係勤力o架啦,所以要返六日工,妳咁好返五日有七日人工,呢邊係計鐘,返幾多個鐘就計幾多個鐘
      天師仔真係好乖,扺我咁錫佢

      刪除
  8. 捕到雀仔又幾叻喎 , 好鐘意企响冷氣機張相 , 好肉緊呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得睇無得捉,想嚇走啲雀,點知啲雀都唔驚佢,哈哈

      刪除
  9. 我地放假毛小孩零捨開心架,石頭會成日𥄫住我會唔會帶佢去街,又或者𥄫住廚房有冇好野食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗會開心啲囉,狗會諗住有無街去,貓就應該唔會,仔仔爸仲話我哋係屋企,貓地仲無覺好瞓o忝

      刪除
  10. 發覺而家D雀都好大膽, 唔怕人又唔怕貓喎 ~ @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家啲雀好醒,好似知道係搞佢唔到,所以一啲都唔驚

      刪除
  11. 我家熊妹見到雀都係咁叫架~唔通係佢地同雀溝通既語言~哈

    回覆刪除
  12. 下?要返6日工架?
    依家養了兩隻仔後,都少左出街,想黎係屋企陪佢地多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果打老番工就返五日,因為我打唐人工,啲唐人勤力吖嗎,我又無本事打老番工,唯有咁辛苦囉,以前做衣廠仲辛苦呀,試過趕衣做通宵o忝呀
      有貓貓係屋企,好想黐實佢哋唔想出街

      刪除
  13. 好多貓貓都識睇視,但我啲狗狗冇隻識 = ="

    回覆刪除
  14. 咁樣睇雀雀,大家都安全 ;p

    回覆刪除
  15. 我仲以為美國一定係返5日添,得一日假又真係唔想郁架,唔多夠喉

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般老番公司就一定係五日工作,因為我打唐人工,啲唐人係勤力o架啦,所以要返六日工,放得一日真係唔夠,而且呢度又無香港咁多紅色假期

      刪除