2014年7月6日 星期日

狗玩具

某日同阿姐去行街街,阿姐見到呢樣同狗玩o既玩具,話買番去同Charco仔玩


 我都同阿姐講,Charco仔點會同妳玩,但阿姐係都話要買







Charco仔雖然為食,我諗佢情願乖乖坐係度等妳餵,都唔想要自己去追零食囉






32 則留言:

  1. 回覆
    1. 要佢去追粒零食,佢梗係唔鍾意啦

      刪除
    2. 咪就係...佢哋鐘意餵到埋口邊....XDD

      刪除
    3. 做慣少爺仔,梗係要坐定定食,唔要食得咁辛苦

      刪除
  2. 娇生惯养,要追先有得食…睬妳都儍啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔︰我又唔係狗,妳當我儍的嗎

      刪除
  3. 咁辛苦先有得食, charco仔話睬你都傻 XD XD

    回覆刪除
  4. 哈哈,貓貓冇狗狗咁蠢,妳叫佢追零食,彩妳都傻喎

    回覆刪除
  5. 車車:貓老弟果然淡定喎比著我追瘦佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢個係for狗o既玩具,唔係貓玩具囉

      刪除
  6. 哈哈...佢連追都費事...係咪太快所以睇唔到呢???
    試下彈個波出來會唔會追?\
    阿夢好鐘意玩呢種retrieving的遊戲...可能佢仲年輕

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢心諗要追至有得食,咁辛苦,有時同佢哋玩波都未必去追,好懶

      刪除
  7. 哈哈.. 真係彩你都傻呀XDXDXDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔︰要追至有得食,咁辛苦,咪玩啦

      刪除
  8. 佢真係好叻仔,等人餵好過喇!

    回覆刪除
  9. 哈哈!真係比你批中 (^__^)

    回覆刪除
  10. Charco仔話你餵我快過我咁樣逐粒追黎食~哈

    回覆刪除
  11. 貓精過狗好多,要
    食嘢邊使咁勞動

    回覆刪除
  12. 呢個奶茶麥皮一定玩得好開心╮(╯▽╰)╭

    回覆刪除
  13. charco仔睬你都傻, 咁天师仔呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔都唔為食o既,佢更加唔會為咗食零食而肯玩啦

      刪除