2014年7月18日 星期五

可愛豆腐

上星期六,阿姐表哥擺結婚宴,所以要去波士頓一行,去到二姑奶屋企,我哋都無咩可以幫手,所以就入房陪Tofu(豆腐)



比肉肉豆腐食





豆腐阿娘要佢返自己張床,真係好聽話







呢張好可愛


豆腐真係好溫純,係人都摸得,(呢個係阿姐個新男朋友仔)



後來我哋帶豆腐出街大小便


阿姐第一次執狗大便便,猛話好臭,又“鍊”住個鼻o黎執,真係好鬼好笑

以前表姐o黎親紐約都要帶埋豆腐o黎,依家佢有鄰居幫佢睇住,其實豆腐會暈車浪的,每次坐完長途車都會“吽”兩日,所以以後如果要見豆腐,就要楂四個鐘頭車去波士頓至可以同佢玩了







34 則留言:

  1. Tofu靓仔又乖仔…
    阿姐男明友仔做工未呀?乖唔乖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐真係好靚仔又可愛,阿姐男友大佢三年,舊年開始讀番書,都有做part time工,呢個男仔都好乖o架,好聽阿媽話,我都好鍾意佢,我反而唔鍾意阿姐之前嗰個男友

      刪除
  2. 我也愛狗, 希望將來收養番一隻

    回覆刪除
  3. 豆腐真係可愛, 笑容超甜呀 ^^

    回覆刪除
  4. 白雪雪嘅豆腐真係好乖喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算幾聽話,但佢唔鍾意望鏡頭的,衰衰

      刪除
  5. 豆腐好乖仔呀,阿姐男友仔巧俊喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐真係幾乖幾聽話,阿姐個男友仔都幾乖o架,我都幾鍾意佢

      刪除
  6. 阿姐有冇話狗狗家貓貓D便便臭呀?哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次我同阿姐提起佢執狗屎,佢都話︰“咦”,哈哈

      刪除
  7. 真係好乖呀!
    阿姐呢位男朋友令仔過EX~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意呢個男仔多過佢以前嗰個囉,佢好funny o架

      刪除
  8. 豆腐白雪雪好靚仔呀! 好想攬下佢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對耳仔同個頭啲毛好軟熟o架,攬住佢真係好舒服

      刪除
  9. 豆腐真係好可愛,白雪又好好攬咁,見到都忍唔住想錫返啖

    回覆刪除
  10. 狗乎其名,白雪雪,好似豆腐! 眼细细,好sex!
    阿姐新男友仔,好乖乖仔咁款啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔沖涼咪變臭豆腐囉,哈哈,個男仔都幾乖o架,係屋企又聽阿媽話,又成日俾阿哥蝦o架

      刪除
  11. Hi,豆腐,好耐冇見啦~~~ <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無見佢,上次見佢係舊年暑假

      刪除
  12. 豆腐仔人見人愛,可惜唔like車載!

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐一陣車係可以的,係唔可以坐車途車囉

      刪除