2014年7月27日 星期日

無聊時玩木天蓼

某日見貓地悶悶地,就開包木天蓼過貓地玩

Charco仔好鍾意呢





但天師仔就無興趣呢


之前天師仔嗅到都好high的,唔知點解依家無feeling 了






28 則留言:

  1. 回覆
    1. 鍾意玩o既嘢就會好投入,唔鍾意玩o既嘢就變高竇貓

      刪除
  2. Charco仔玩得好開心, 但天師仔就........買過第二樣佢鍾意嘅比佢玩啦 ^^

    回覆刪除
  3. 天師仔話我定力夠~唔受引誘

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好似啲貓草咁,啲貓嗅到會好high嗰囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 平時high得貓草多,所以都無晒感覺

      刪除
  6. 回覆
    1. 就算係都係天師仔,佢平時都會high吓草

      刪除
  7. 見慣冇牙嘅黑貓, 而家見番有牙嘅,竟然有啲怯添...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔啲牙,俾佢咬一嘢又真係幾係嘢o架

      刪除
  8. 唔知點解,我兩個仔都唔多愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢哋咪幾乖,唔點“毒品”,哈哈

      刪除
  9. 我家妙妙會玩到喘晒氣,依家唔敢俾佢玩

    回覆刪除
  10. 好久不見, 鼠媽最近回流blogger~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐無見,期待睇妳的“小企鵝的故事”

      刪除
  11. 貓友送過比我, 話比貓地咬可以清除牙石, 不過我2隻仔唔係好中意, 覺得太硬咁 @@

    回覆刪除