2015年7月28日 星期二

螢火蟲季節

螢火蟲季節到了,係仔仔爸之前影的








17 則留言:

  1. 營火蟲.....離遠望真係幾靚, 但我唔可以行得太近, 因為我都幾怕 d 小飛飛 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲小飛飛我又唔驚喎,係屋企都發現過,開窗放番佢出去

      刪除
  2. 我只有去海外旅遊才見過幾次

    回覆刪除
    回覆
    1. 出外旅行都遇著係螢火蟲季節,妳都算好有緣

      刪除
  3. 回覆
    1. 係我屋企樓下呀,每年都有

      刪除
    2. 真係好呀, 香港好似要係大埔D唔知咩村先有得睇架

      刪除
  4. 你就好啦,年年都見到螢火蟲 ^3^

    回覆刪除
  5. 我未見過螢火蟲架好閃呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道香港唔係咁容易見到,咪post俾大家睇

      刪除
  6. 好似D閃燈咁,好得意呀!

    回覆刪除