2015年7月31日 星期五

有嘢玩

攞啲玩具出,貓地又o黎搞搞震





佢哋鍾意呢個掛牆貓抓板,佢哋輪流咁霸住







仲有呢個公仔


先猛索,後來幫佢舔毛



Marble仔仲要攬住佢瞓覺o忝






 啲玩具將會陸續開俾佢哋玩





16 則留言:

  1. 咁多玩具, 開心C佢哋 haha
    Marble 仔攬住隻公仔瞓覺, 成日人仔咁, 好可愛呀 <3 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔真係幾可愛o架,唔只貓地有禮物,連我都有唔少禮物,有貓手飾、貓貓化粧袋、貓擺設、貓T恤…

      刪除
  2. 我個兩位大少唔玩, 我慳番唔少 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗貓抓板,我諗其他玩具我唔會買囉,佢哋都只係會玩一陣

      刪除
  3. 回覆
    1. 好多時,我會好耐至開出o黎俾佢哋玩

      刪除
  4. MARBLE攬住公仔好可愛呀!!!

    回覆刪除
  5. Marble 仔攬住個公仔真係好可愛呢~!!

    回覆刪除