2015年7月27日 星期一

返o黎喇、返o黎喇

我同阿姐返香港玩咗兩個月返o黎喇,時間過得真係快,話咁快就兩個月,都覺得仲未玩夠,好多貓友、朋友都未約到,但又好掛住三隻仔喎,又想玩又掛心,真係貪心o既唧

係香港期間,仔仔爸間中都會send三隻仔啲相過我哋睇,等我哋解吓相思之苦




仔仔爸係度晒命呢


Charco仔百百厭厭,好搞笑









 
一返到屋企,三隻仔都無唔記得阿娘阿姐,佢哋梗係知道我哋買咗、收咗好多正嘢俾佢哋啦

一攞啲零食出o黎,Charco仔好鬼興奮呢



佢哋對個膠袋都唔知做嘜咁鬼high







Charco仔就掛住“謀”住啲零食




當然要開啲零食氹吓佢哋啦,不過好多零食天師仔都唔食的


隔日摷晒啲零食出黎影相,相中啲魚扒同Sheba零食只係一少部份


一睇就知邊隻仔最為食啦






又黐住阿姐啲未執好o既嘢



其實都返咗o黎成個禮拜有多,一來又懶啦,二來成日要黐住、錫吓啲仔,都唔得閒出Blog呢


睇吓o黎緊懶唔懶啦,唔懶既話,“香港遊記”會快啲出晒囉,如果唔係,可能出半年都出唔晒,哈哈




33 則留言:

  1. 嘩,開心屎貓哋啦

    咁就兩個月,好快

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都咩點買嘢,係阿姐買嘢,我又買貓地啲嘢

      刪除
  2. 嘩!買左咁多食物比佢地嘅, 你地執野佢地搞亂檔,

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我同阿姐只買嘢俾貓地,我自己真係無咩點買嘢,真係錫到佢哋燶呢

      刪除
  3. 雖然話就話系兩個月,其實眨下眼就過,好快架乍

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快哦,但等返香港時又好鬼耐喎

      刪除
  4. 出門就係咁, 成日掛住佢地

    回覆刪除
  5. 嘩好多零食呀, 貓地開心晒啦!!我見到你買左魚肉亭, 呢個我家dingding都好鬼愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係錫到佢哋燶,我只買嘢俾貓地,我好孤寒,一粒Marble仔同Charco仔兩份分

      刪除
  6. 最後嗰張好正呀,可以攬住Marble訓!

    回覆刪除
  7. 三子梗係High啦,亞娘返來實有好野食。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 仲有好多地方想去,仲想約多啲貓友

      刪除
  9. 有兩個月咁耐架啦,可惜唔可以同妳聚下啦><
    妳返到去似乎最開心係妳3隻仔喎,因為有咁多零食

    回覆刪除
    回覆
    1. 二個月聽落好似好耐,其實眨吓就過,又要留啲時間俾啲屋企人,好多貓友都唔夠時間約

      刪除
    2. 最衰我忘了約Oli啦btw好開心可跟妳們小聚

      刪除
    3. 唔緊要,實有機會既^^

      刪除
    4. 時間真係唔夠,唔係一定約去妳度咸契B同細B

      刪除
  10. 玩咗二個月先返美國 , 好彩三個仔都無唔記得你哋咋 , 快啲開多啲零食比佢哋食呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日都有唔同o既零食食, 發逹啦佢哋

      刪除
  11. 原來去咗 HK, 唔怪得靜哂啦
    咁多零食, 開心 C 佢哋 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都無咩點買嘢,係買零食俾啲仔

      刪除
  12. 回覆
    1. 天師仔掛住阿娘,掛到瘦咗呢,陰公

      刪除
  13. FB見到你地食嘢同朋友聚會,吓!!兩個月啦,快樂不知時日過,阿姐開學未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 返香港玩梗開心啦,阿姐放三個月暑假,8月尾至開學

      刪除