2015年8月3日 星期一

香港遊2015 — 第一個貓友聚

返香港o既第四日,有貓友係旺角開咗間眼鏡店,阿姐又想去配眼鏡,所以就約埋其他貓友係舖頭見


配好眼鏡,就上呢位貓友舖頭附近屋企度咸貓

佢有隻靚女貓叫“冬冬”





佢啲毛毛又軟熟、好可愛

之後我哋去大角咀帝盛酒店大堂約齊其他貓友,就上去食泰國菜,因為其中一位貓友係食素的,佢介紹二樓“泰屋”有泰式素菜








我送俾各位的小禮物,下面隻黑貓係我家代表—Charco仔


之後我哋去咗“小王子”度食甜品




食吓傾吓咁過咗開心o既一晚




20 則留言:

  1. 羨慕丫,同一班志同道合的貓友,一定傾得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識講嘢,都係聽佢哋講多囉,聚吓都開心o架

      刪除
  2. 咁遠返到嚟, d 聚會肯定排住隊咁等你啦 hehe
    相隔咁遠都可以聚首一堂, 一定好開心啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲貓友都好忙好難約,所以有啲都約唔到,可以聚吓傾吓當然開心

      刪除
  3. 回覆
    1. 我成日掛住追番啲劇集囉,真係要“的”起心肝抽時間出遊記

      刪除
  4. 好開心,可以講貓又談天

    回覆刪除
  5. 見到志同道合嘅朋友,一定係一個開心嘅聚會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時只有網上傾,難得可以面對面傾計

      刪除
  6. 嘩咁正...不過香港好熱喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以返香港梗係正啦,係呀好鬼熱呀,不過無計啦,要就阿姐放暑假至返得香港

      刪除