2015年8月23日 星期日

阿姐返學了

阿姐聽日就開學了,今日就車佢返學校宿舍

今朝先去茶餐廳食個早餐至返屋企搬嘢

睇,幾多嘢


佢今年住o既宿舍


個廳同個房都幾大,大過佢舊年住嗰間house



門口貼咗佢間房住o既人名,好似張機票咁,好得意


阿姐嗰名




我終於見到佢個roommate隻“豬” o既真身喇







好鬼得意

佢學校安排咗架食物車俾各學生及家長可以免費去攞


係Fried Dough,我不嬲都鍾意食,但唔係度度都有得賣,仲有免費汽水



阿姐話,尋日免費o既係三文治

返香港時,黐咗阿姐兩個月,返到美國開始返工,但晚晚都見到個女,依家個女返學了,又唔可以日日見到,開始唔捨得

咁阿姐就一定掛住貓地啦,尤其係Marble仔,Marble仔又成日上阿姐床陪住阿姐




阿姐又成日黐住佢








搞到我都好妒忌,仲有呀,阿姐個男友仔o黎到,呢隻仔又係好鬼黐佢,都唔明點解o既


呢張相阿姐話Marble仔唔知係咪知道阿姐就o黎唔係屋企而唔開心呢


我依家已經掛住阿姐了,唉



22 則留言:

  1. Marble 仔個樣好似患咗相思病咁 XD
    掛住個女.......每個星期揸車去探佢得唔得???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識楂車喎,佢老豆都未必肯啦,阿姐返o黎都係掛住男朋友仔啦

      刪除
    2. 叫佢帶埋男友仔返屋企咪得囉 XD

      刪除
    3. 佢男朋友仔住係紐約o架,有時佢返o黎都係為咗男朋友仔咋

      刪除
  2. 哈, 淨係唔痴你呀~個宿舍4個人瞓架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少黐囉,黐阿姐多囉,可能阿姐房又開咗冷氣啦
      一個單位有兩間房,住四個人,除咗第一年住嗰間得兩個人瞓,但其實個單位可以瞓三個,又無獨立厠所,要去走廊出面公用厠所沖涼如厠,無咁方便

      刪除
    2. 要出去出面架, 半夜起身想去廁所都好煩啫

      刪除
    3. 都係架,仲要排隊沖涼,不過好多老番都鍾意朝早起身至沖涼

      刪除
    4. 沖咗涼瞓真係舒服好多,都唔明點解啲老番可以捱到瞓醒起身至沖涼,講真我情願瞓多陣都唔情願特登早起身去沖涼洗頭

      刪除
    5. 我都係咁話, 瞓到最後一刻先起身擦牙洗面呀

      刪除
  3. 阿姐幾時可以返屋企? 要等到 Christmas?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢鍾意可以weekend尾自己搭火車返,因為佢隔一個星期五至有堂,而且係早堂,可以放咗學就自己返,不過佢老豆怕佢辛苦囉,都要成兩個幾鐘,11月感恩節佢都會返黎o既,咁Christmas就一定返啦,放一個月假呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 大學生係早開學,亦都早放假,暑假放三個月,聖誕放一個月,幾萬蚊一年學費只讀8個月,對啲學生就爽囉,家長交學費就覺唔抵囉,不過今年係最後一年了(如唔再讀碩仕o既話)

      刪除
  5. 噢....終於要收搶心情返學了

    roommate隻“豬” 原來咁細隻,好得意喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都要收拾心情,見唔到個女,隻刺蝟成日鼻郁郁,好得意o架,我係香港一間寵物見過一隻刺蝟好大隻,大隻過佢好多

      刪除
  6. 隻刺蝟好可愛呀,梗係唔捨得阿姐啦對足成個暑假喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,尤其係香港嗰兩個月,廿四小時對住呢,真係唔捨得

      刪除
  7. Marble 仔真係好鐘意痴住呀姐同佢個男朋友仔 , 好識氹人呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係佢“米飯班主”,佢係咪應該要氹我黐我多啲呢,哼

      刪除