2015年8月30日 星期日

Marble仔入室一週年

話咁快Marble仔o黎咗我家一年了




同兩隻烏卒卒都算快相處到





仲一齊玩



初初入門時仲好窈窕



但好快就變咗肥仔





無計啦,又為食、又大食




見人係廚房就係廚房門口等食


初初入門好黐人,依家都無咁黐了


但又好鬼黐“老外”喎,Why?





除咗為食,佢都係一隻大懶貓o黎 ,食飽就瞓,真係想唔肥都幾難




依家佢最鍾意係梳化度攤抖


佢最可愛就係成日伸脷

呢一年剩係見佢肥咗咁多,都知佢好食好住,佢應該都好滿意呢個屋企啦,只希望佢鍾意呢個屋企,健健康康我哋就心滿意足了







29 則留言:

  1. 遇到你是牠的福氣!仲記得最初以為佢係女仔,咁快最一年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算係啦,如果早一個月遇到佢,都無得帶佢返屋企,緣份都要好夾timing,呢單嘢都俾人笑咗好耐,哈哈

      刪除
  2. Marble 仔好幸運遇到你地,佢比妙妙好d,起碼食左有長肉 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心可以遇到佢,唉吔,見佢肥,又驚佢肥得滯,又狠唔到心唔俾佢食

      刪除
  3. 時間過得真係快, 咁就一年
    Marble 仔有你照顧, 好食好住, 又咁幸福, 心廣自然體胖啦 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又真係好幸福,我成日唔抵得佢個為食樣,會俾零食,真係想同佢減肥都唔容易

      刪除
  4. 好食好住,仲有人鍚鍚,點會唔肥,二期發育中啦啦 😀 我臭吉二期發育已完成,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢唔好再發育,好怕佢肥得滯,自己又心軟成日俾零食

      刪除
  5. 回覆
    1. 緣份都要好夾timing,如果早一個月遇到佢,都無得帶佢返屋企

      刪除
  6. 一週年快樂!我都想食飽就瞓, 以家我都好眼瞓呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人都唔慣早瞓,不過要返工,早啲瞓都係好o既,眼瞓就快啲去瞓啦

      刪除
    2. 我都好想早瞓呀,但放工返到屋企都8點,仲要食飯,又搞下自己野,都唔可以早瞓嘅

      刪除
    3. 平時食咗飯、洗完碗又無咩嘢搞,睇吓電視劇,十點鬆啲就瞓,最遲十一點瞓覺,我但六點十五分起身

      刪除
    4. 我都想咁早瞓呀, 咁你幾點放工架??

      刪除
    5. 放四點,返到屋企大約五點,整嘢食餵貓、剷貓屎尿、掃吓地、沖涼、睇埋報紙、上網,等食飯,每日如是

      刪除
    6. 咁香港人放咗工就多節目,係呢度就無囉,好鬼悶,但就可以儲到錢

      刪除
  7. Marble仔崇洋啊 ;P
    咁好環境,怎能不做懶貓 (鼓掌)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢前主人應該都係老外o黎,佢懷念老外陣除,哈哈
      比貓入得呢個屋企,由得佢哋想幾懶幾嘆都得

      刪除
  8. 回覆
    1. 帶得佢哋返屋企就要錫晒啦,我返香港都無買嘢俾自己,當買咗好多貓零食俾佢哋,我真係一個慈母o黎,哈哈

      刪除
  9. 回覆
    1. 好彩佢哋都算相處到,唔係就頭痕了

      刪除
  10. 咁快就一年 , 証明响呢一年 Marble 仔好食好住先會肥得咁快呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係好食好住,又有咁多零食,佢一定鍾意呢度啦

      刪除