2015年8月6日 星期四

香港遊2015 — 開完茶會去咸貓

未返香港前,係facebook比我留意到有兩個貓友結伴去星加坡玩,仲係星加坡個貓友招呼佢哋,我又好厚面皮咁問可唔可以“侵”埋我倆母女玩,佢哋又ok,咁就拜托埋佢哋幫手訂機票同酒店

返到香港,就約佢哋出o黎開個茶會,其實我哋都係第一次見

約咗去太子度飲茶,當時仲call到另一位貓友出o黎飲茶,呢位貓友又俾我哋氹到,佢又同埋我一齊去星加坡

飲完茶之後,我哋就去咗呢位貓友屋企咸貓,佢返到屋企又趕住book機票同酒店

貓友兩位係貓先生, Curious & Biscuit

佢係Biscuit,又叫肥餅,初初驚驚匿係梳化底


佢係Biscuit,中文名叫趙家發,發仔,唔怕生保人
 

又係為食貓o黎,但佢唔可以食太多零食







佢哋等緊阿娘整駝鳥肉過佢哋食




招呼咗我哋一輪就返房攤抖









要同貓地say goodbye 囉


過多三日就去星加坡了,好期待呢




12 則留言:

  1. 正呀, 又去新加坡探貓友, 我都試過去馬拉探個貓友, 真係超開心
    趙家發......耐唔耐都喺 fb 見到佢 d 嘢, 知道佢病咗一場, 瘦咗好多, 希望佢以為可以健健康康

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔係第一次去星加坡探貓友,上次去都無去貓友度咸貓,見今次去一定要去見吓,發少只係病情隠定,去星加坡期間,餅媽聽到發少唔肯食嘢,都擔心到想即刻飛返香港,好彩後來聽到佢食番嘢至有心機繼續玩

      刪除
  2. 回覆
    1. 啲家貓隻隻都咁嘆,我嗰幾隻都係咁

      刪除
  3. 妳哋返香港鹹咗好多貓喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,除咗貓友啲貓,仲有舖頭貓啦、街貓啦

      刪除
  4. 真係開心丫,去到邊度都有貓貓玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有咁多貓友,我返香港至會咁忙

      刪除
  5. 一隻肥貓一隻瘦貓 , 兩個都好識嘆呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家人有寵佢哋o既貓奴,佢哋當然識嘆,我家三貓都一樣

      刪除