2015年8月9日 星期日

香港遊2015 — 星加坡Day 1

去星加坡我哋係搭零晨機,夜晚就要去機塲,大家約係機塲集合,齊齊Check-in入閘

入到去,阿姐都買番杯嘢飲


去到星加坡係晨早五、六點,星加坡貓友五寶媽Ada,同小虎媽o黎接我哋機





我哋先過去Terminal 3 嗰邊, 係“亞坤”食個早餐,飲杯咖啡醒醒神先



之後就搭的士去五寶媽Ada屋企,放低行李兼咸吓五寶

呢個係亞寶,怕生保,所以成日匿咗係貓樹底



呢個係Creamy,佢成日掛住巡我哋啲行李




以下要困籠o既三隻貓,點解要困籠,因為阿寶會打佢哋,所以其餘三隻遲入門o既貓要困籠囉

佢係Milky,又叫奶仔


 呢個叫奇奇,唯一o既女仔


呢個叫細細,佢身體好差o架,好可憐


貓友公主媽同BB媽就留係五寶媽屋企作客,我同阿姐就同餅發媽坐的去酒店Check-in

酒店就係呢間Building隔離,酒店附近有超市,夜晚我哋成日走去行吓買嘢


 之後我哋坐地鐵去魚尾獅公園



 沿途的風景



 










 之後五寶媽帶我哋去食海南雞飯



食飽就去星加坡新景點“Garden by the bay”,主題係睇植物,地方好大喔,影咗好多相,真係post唔到咁多








呢啲唔係真花,係用Lego砌出o黎的





行到攰哂,坐地鐵去古巴刹食串燒兼晚餐




樣樣都咁好味,食飽飽,因為零晨機o既關係,個個又攰又眼瞓,即刻坐的返去瞓了




26 則留言:

  1. 又可以同貓友聚聚啦, Creamy好得意呀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都係咁覺得,應該要教吓阿寶至得

      刪除
  3. 真係好,係貓友屋企住,可以聚舊又可以有貓貓陪

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,佢哋話每晚同啲貓聯絡感情喎,不過我怕打攪人呢

      刪除
  4. 去到外地, 最正就係有地膽帶住自己周圍去, 加上又可以見到咁可愛嘅喵喵, 一定樂而忘返呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人安排去食去玩就梗係正啦,仲可以日日去咸貓

      刪除
  5. 好掛住小虎媽呀 ~
    LEGO砌出嚟ge花,讚!
    陰公豬,幾時先可以唔使困籠呀 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳有見過小虎媽嗎﹖我今次係第二次見佢,我上一次去都係小虎媽帶我去玩,但就無去佢屋企見小虎,所以今次一定要去

      刪除
    2. 自從yahoo blog摺咗之後,好多貓友都冇再開卜,轉投臉書!(我係個懶人,冇開fb ) ...
      我只係在blog見過小虎媽;小虎又乖又靚仔 ^ ^

      刪除
    3. 我都係喺facebook keep住聯絡

      刪除
  6. 回覆
    1. 最鍾意食海南飯、叻沙,肉骨茶我反而鍾意馬來西亞嗰啲

      刪除
  7. 呢間海南雞好唔好味呀?
    creamy 好bb 樣呀 , 其他3隻貓困籠咪無得响屋企行? 好可憐呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好食喔,最大幅相嗰碟麥皮蝦,好好食,有時貓友會佢哋出黎,但要睇實,或者抱佢哋入房

      刪除
  8. 岸邊3貓是假的嗎? 好可愛啊!!!

    回覆刪除
  9. 第一眼重以為岸邊嗰三隻貓係真嘅添!@_@

    回覆刪除
  10. 真係好有地胆帶路,食同玩都容易D呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼搭地鐵時,自己唔駛搵路線圖,跟實就得喇,哈哈

      刪除