2015年8月16日 星期日

香港遊2015 — 星加坡Day 2

第二日一早食完早餐,五寶媽派咗佢個仔楂車o黎接我同阿姐去五寶媽屋企,因為佢個仔約咗五寶爸去打網球,順便接埋我哋,但餅發媽就約咗佢自己住係星加坡o既朋友聚聚,所以今日o既節目就無佢份

去到五寶媽屋企,當然又係咸貓一輪

Creamy


奇奇
 

Milky(奶仔)


細細


亞寶因為見我哋放咗細細出o黎,所以佢唔再匿係貓樹底,走咗出o黎,佢想去打貓


俾阿姐抱住咗


因為星加坡的士只可以坐四個乘客,我哋成五個人,要分兩部的士,橫掂都要俾兩部的士車費,五寶媽就安排白牌 van去動物園,俾多少少坐得舒服啲

去到動物園入口,好多得意公仔指示,我哋又影一輪相


見到呢位小朋友幫屋企人影相,睇佢幾鬼Pro


行入去無耐,見到呢張大型背景板,俾人影相



其實影完呢張相,要打番直張相至知道個效果,哈哈


見到好多動物造型,好鬼吸引


我哋先坐呢種旅遊車先遊一個圈


再落地去睇我哋最想睇o既動物


 白老虎


袋鼠


犀牛


班馬

山貓

Lion King 裡面既丁滿(其實我唔知佢叫咩名)


丁滿個friend 彭彭,即係山豬


長頸鹿

花豹


水獺

 行行吓見到條大蜥蜴行過


有其他爬蟲類




最想睇就係小熊貓同大熊貓




呢隻唔知係凱凱定嘉嘉



仲有樹熊



行咗一段時間,有啲肚餓,去呢度醫肚


同阿姐一齊食呢個,幾好食


再去睇其他動物,仲有雀鳥


途中會有大猩猩係頭頂度,有時會特登大小便,所以行過要小心中招


另外都有規劃o既猴子地方,啲猴子會係你身邊走來走去



 

仲有水族館,有海獺


見唔見到﹖有海獺BB


 

 北極熊



行完去禮品店行吓,啲公仔、飾物好吸引呢





呢張搵到“亮點”嗎﹖


真係影咗好多相,都post 唔晒

之後出去等架白牌車o黎,我哋約咗五寶爸、餅媽,公主媽個同事兩公婆咁啱又o黎咗星加坡玩,所以join埋佢哋一齊食海鮮餐,咁人多至可以叫多幾隻蟹吖嗎

叫咗三隻蟹,啲嘢食好正呀



飲飽食醉之後,又要坐的士返去瞓了



17 則留言:

  1. 我都好鍾意去動物園架, 小熊貓真係超可愛
    個海鮮餐真係正到暈, 多 d 人食, 仲要以試多幾味餸

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鍾意睇動物,唔係咁熱真係可以慢慢行慢慢睇
      三隻蟹其中一隻係胡椒蟹,一隻係咖喱蟹,有啲人怕辣唔食,益咗我食多件,嘻嘻

      刪除
  2. 人多食嘢真係好叫D,同食多幾款食物都得。

    回覆刪除
  3. 個動物園又真係好多嘢睇喎 , 睇完仲有咁多好嘢食 , 真係一個好好嘅回憶呢~!!

    回覆刪除
  4. 阿姐仍然是個大細路,玩得好開心喎

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,真係好鍾意睇動物,電視做動物紀錄片我都鍾意睇

      刪除
    2. 係呀, 不過好怕弱肉強食, 但這是自然界的事

      刪除
  6. 我都好中意睇動物!咁多野食, 今次有無肥左呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物真係好好睇,都係肥幾磅,本身我都唔係好大食

      刪除