2015年8月25日 星期二

香港遊2015 — 星加坡Day 4 之 環球片場

第四日,餅媽因為唔舒服,留咗係酒店休息

今日又call van,部車先去五寶媽屋企,再o黎酒店接我兩母女,就出發去聖淘沙




我哋當然唔係去Resort World 賭場啦,我哋係去環球片場呀



我上次去星加坡,小虎媽已經帶過我o黎玩 ,但阿姐未o黎過呢

入到去因為阿姐成日要影相,唔想阻住其他人玩,所以我兩母女就同各位貓媽分開玩

先同阿姐去睇“斯匹堡電影特技片場”



再去睇“未來水世界”





呢兩個show我之前都睇過,睇完再週圍行吓影吓相












有啲show同機動遊戲我哋都無去睇去玩







去咗搵“變形金剛”影相





趕去睇“PUSS IN BOOTS — 摩豆炫舞”



再去玩機動遊戲,呢兩個都係新節目同遊戲o黎











玩完又嗱嗱淋趕去睇Minions 出巡,阿姐好鬼鍾意Minions o架




要同佢哋影相


對啲擺設、公仔樣樣都愛不惜手
 



睇吓阿姐幾興奮



之後夠鐘集合要走了,因為要趕下場呢,唔係真係可以睇多幾個show同玩機動遊戲




12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得唔算多人,可能天氣實在太熱了

      刪除
  2. 年紀大, 心血小, 已經唔敢玩機動遊戲

    回覆刪除
    回覆
    1. 太刺激嗰啲過山車呀,真係無玩好多年,Puss in Boots嗰個都唔算太激,可以接受

      刪除
  3. 環球咁大地方,一定要分開行。否則行不完/玩不完呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家各有想睇想玩o既節目,我都唔想阻到人

      刪除
  4. Minions 真係好鬼得意, 我都好鬼鍾意佢哋, 見到佢哋會由個心度笑出嚟 haha

    回覆刪除
  5. 環球影城都好多嘢睇同玩 , 呀姐一定係最開心嗰個呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就梗係開心啦,跟住阿娘有得玩又有得食,其實佢同我家三貓都無咩分別,哈哈

      刪除