2015年8月19日 星期三

香港遊2015 — 星加坡Day 3

呢一日我兩母女同餅發媽一齊去搭地鐵,約咗五寶媽佢哋係某一個地鐵月台等,再一齊坐地鐵去街

呢張係五寶媽借俾我用o既“八逹通”,係咪好靚呢


因為有人想買星加坡品牌Charles & Keith 手袋同鞋,所以五寶媽就帶我哋去行商塲

商塲外面o既擺設


之後我哋係商塲food court 度食嘢

阿姐個燒雞飯,我就食叻沙


食飽就搭地鐵去牛車水












天氣咁熱,我哋又走去食冰同糖水甜品




去牛車水就一定要去“林志源”買肉乾啦





之後五寶媽就帶我哋去附近排隊食肉骨茶





五寶媽又call 咗白牌Van,係Benz o架



 今日最後一個行程係去小虎媽屋企,抽小虎水

 去到小虎媽屋企樓下遇到幾隻流浪貓






上到小虎媽屋企,小虎都唔算太怕人,但就唔係咁鍾意俾陌生人摸囉


都有o黎八卦我哋啲嘢




但都係一隻為食貓o黎 




其實我2010 年時,同埋屋企人去星加坡玩,當時都係小虎媽帶我哋週圍去玩、週圍去食,因為同埋屋企人一齊o既關係,所以我就無去探過小虎,一年前,小虎患上糖屎病,真係嚇屎小虎媽,好彩佢依家血糖都隠定咗,但就瘦咗一圈,所以今次見有人o黎星加坡,更加想去睇吓小虎

因為小虎曾經有病,都唔係敢太熱情對小虎,就算阿姐抱到佢,都唔敢抱咁耐


後來小虎走入紙箱,我哋都唔打擾佢





小虎媽特登買貓山王榴槤同糕點比我哋食,其實只有我同阿姐、公主媽鍾意食榴槤,呢個榴槤真係正到暈,食到公主媽好滿足


 最滿足都係可以咸到小虎呢,之後我哋就各自坐的士返去瞓了



14 則留言:

  1. 阿姐抱小先知,原來小虎咁大隻架

    回覆刪除
  2. 小虎,我好掛住你呀 ^3^
    小虎雖然瘦咗少少,依然好精伶 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢依家精神都好好,見佢咁為食就知啦

      刪除
  3. 自從亞金有糖尿病之後, 留意到原來好多貓都有糖尿病, 好彩花時間同精神都可以控制到咋, 話咁快5年~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 榴槤呢家嘢,真係唔係個個都like,係香港時都食咗唔少泰國榴槤,因為平過呢度

      刪除
  5. 回覆
    1. 我個friend啱啱去完星加坡探親,話買咗兩個貓山王返香港,仲攞咗個上我家姐度分享,話好正呢

      刪除