2015年8月27日 星期四

香港遊2015 — 星加坡Day 4 之 S.E.A 海洋館

玩完環球片場,就行過對面S.E.A.海洋館


入咗去真係唔想返出o黎 ,因為啲冷氣好夠凍,同外面真係好大對比,哈哈





















 
有海豚呀




呢個應該係俾人搞水底婚禮的









可以摸吓啲海星、海參、貝殼類


其實魔鬼魚個樣都幾得意





真係好多海洋生物睇

行完就去海洋館同環球片場之間有個food court,啲嘢都ok 得






返落去睹場停車場等架van o黎接我哋,先車我兩母女返酒店先

行咗成日都好攰喇,返去搵餅發媽,佢已經無咩事,佢晏就仲自己坐的士去金沙睹場,仲比佢嬴咗幾佰蚊坡紙o忝,真係勁呀佢



16 則留言:

  1. 天氣咁熱, 入咗冷氣地方真係唔想出嚟 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係環球片場時,真係熱到想屎,入咗冷氣地方,真係爽到屎,哈哈

      刪除
  2. 雖然中意動物園, 但海洋館更喜歡!睇落同香港海洋公園都好似!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 都好夠鑊氣,個印度薄餅有蛋,我就唔係咁like

      刪除
  4. 回覆
    1. 啱啱曬到興,可以即刻入去過冷過咁,真係爽到暈

      刪除
  5. 好多海洋動物丫,不過到係最後個幾張星洲美食吸引我:p

    回覆刪除
  6. 天氣熱真係要揾有冷氣嘅地方至得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都唔係咁怕熱,唔知係咪年紀大咗啦,開始有啲頂唔順

      刪除