2015年9月1日 星期二

香港遊2015 — 星加坡Day 5 完結篇

到咗呢個trip o既最後一日了

我住嗰間酒店主打俾商務人仕,本身酒店無餐廳,佢哋送o既早餐,係要去對面間商廈其中一間餐廳度享用


阿姐好鍾意食呢隻椰子味乳酪,佢每朝都要食三杯,但最後呢日,只剩番兩杯


我哋食完早餐,就攞行李check out,搭的士去五寶媽屋企

呵呵,咸貓最後一激

我哋放低啲行李,Creamy 又o黎索我哋啲行李







 Milky(奶仔)





阿姐咀不停,哈哈


奇奇



細細




 阿寶




之後,五寶媽帶我哋去佢屋企對面個商場度行吓超市,帶我哋去食好出名o既海南雞飯,係前文華酒店主理個廚師,去咗嗰度開舖頭,見有用剩啲坡紙,食埋佢


 又真係好鬼好味

食飽要返去攞行李去機場了,我哋要去買好好味o既班蘭蛋糕





小虎媽好有心,特登o黎送我哋機


入咗閘有免費按腳呢


今次旅程我哋玩得好開心,希望可以再有機會o黎玩過



10 則留言: