2015年9月3日 星期四

香港遊2015 — 貓貓地Cafe

去完星加坡返o黎第二日,因為五寶媽幫冬冬媽買咗個LC 煲,托我攞返香港比冬冬媽,所以就攞出去旺角冬冬媽舖頭,仲有星加坡手信呢

阿姐想去貓Cafe,見係西洋菜街行人専用區,擺滿好多Banners,都有幾間,最後我哋去咗豉油街間貓貓地Cafe


裡面真係都幾多貓









佢哋係段鐘計,裡面都啲套餐小食,枱上有溫馨提示



 裡面全部都係名種貓,都有幾隻貓仔係度跑o黎跑去






有隻為食貓呢,成日昅住人啲嘢食




點解全部都係名種貓,聽聞佢哋係會賣貓,所以對呢間Cafe o既印像都唔係咁好,唔會有下次

當晚約咗二家姐、姐夫,同我大哥食飯,所以之後就去咗我二家姐屋企,佢屋企都有兩隻貓,仲好鬼肥o忝

呢隻係媽咪,叫阿Be,比較怕陌生人,其實佢已經叻咗好多,幾年前返香港見佢,佢一直匿係梳化底



呢隻係佢仔仔技安,佢就無咁怕人,可以摸摸的




係咪好肥呢



原本佢哋係我姨甥女養的,後來阿Be成日打技安,所以阿Be就俾咗佢阿娘,即係我家姐養,舊年我姨甥女一家四口移民去咗澳洲,所以將技安都送埋o黎養,依家阿Be有時都會打技安,不過都唔算嚴重

之後就一齊落商場酒樓食飯 ,食飽飯又返屋企了




11 則留言:

  1. 技安真係好肥呀!成張地毯張相好正呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好肥,佢哋只食乾糧、間中有罐頭,已經無零食

      刪除
  2. 咁樣賣貓, 我都唔鐘意呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲名種貓狗都好多基因問題,我都係鍾意本地貓,尤其係唐狗,佢哋無咁多人鍾意,但其實佢哋係特別忠心的

      刪除
  3. 如果貓cafe唔係收養或領養的我都唔會去,好似梅子林就好好多啦!

    回覆刪除