2015年9月16日 星期三

香港遊2015 — 台北Day 1


呢日一早出發去機塲,Join埋Pat 契媽一家,Check in齊齊坐飛機去台北,五天覓食之旅

個幾鐘機,話咁快就到,呢個台北之旅,訂機票、酒店、行程全部都係阿姐契媽安排,我哋只要跟實就得了

搵路搭巴士


大約45分鐘去到台北火車站


我哋Book 嗰間旅館係呢度行大約五至十分鐘


就係呢間清翼居旅店


契媽個女話要住呢間,因為裡面用童話公仔做主題

三樓接待處


阿姐最關心有無Wifi


我哋住7樓,主題係小紅帽





我哋住呢間三人房


契媽一家住呢間


放低行理,就唔好嘥時間,即刻出發搭捷運去淡水

行去捷運站途中,見到呢間胡椒餅,買兩個try 吓先





好好味喎,阿姐一食就愛上,臨走嗰日都特登買兩個食

仲有呢個香香餅,我就覺得麻麻地啦




淡水





一隻得意o既為食狗


好多小朋友o既玩意,帶小朋友o黎,佢哋一定唔捨得走




阿姐見到話要試o既嘢食





呢兩樣都係味道一般

呢度都有好多精品店


有好多阿姐最鍾意o既夾公仔機


開始日落


拿拿淋過隔離街覓食



阿姐好鍾意食魯肉飯,而我都算係一個飯筒,唔可以唔食飯,所以呢幾日,日日都食魯肉飯



平時阿姐會係唐人街珍珠奶茶店買鹽酥雞食


所以佢話o黎台灣一定要食台灣地道o既鹽酥雞,俾佢係度搵到



覺得呢度唔算多嘢食,但我哋都買定啲嘢食返旅館做宵夜

期待跟住嗰幾日去其他夜市度再覓食



22 則留言:

  1. 我去淡水,一定食原隻烤魷魚,喜歡它好味又便宜!

    回覆刪除
  2. 你去嗰時熱唔熱? 我 6 月尾去, 熱到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我6月頭去,咁妳話熱唔熱吖,如果我下次去一定會揀秋涼時去

      刪除
  3. 幾得意呢間旅店, 感覺好warm!
    阿姐食極都唔肥!勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐係香港肥咗好多,但臨返o黎時又唔舒服,返到o黎又唔舒服,而且返到o黎又無咁多好嘢食,即刻瘦番晒

      刪除
  4. 我上次去都日日食滷肉飯 XD

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 一般啦,房細細,但就好乾淨企理,行去西門町都唔算太過遠

      刪除
  6. 回覆
    1. 但我又覺得唔係太多嘢有興趣去食囉

      刪除
  7. 台灣咁多美食 , 真係食唔停呢 , 我都鐘意食魯肉飯~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有啲嘢又唔係太特別、或者特別過頭,所以無食,我都係食來食去都係嗰啲囉

      刪除
  8. 台灣都有好多有故事形式嘅酒店房, 岩晒小朋友
    同埋個度有好多地方都可以比狗仔入架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得台灣好正,唔怪得啲人一去再去,連阿姐都話想再去

      刪除
    2. 係呀, 台南都好正架, 但係就鄉下D, 唔同台北大城市囉

      刪除
    3. 有機會都想去,不過可能唔啱阿姐,齋睇風景咁悶

      刪除
    4. 都唔係睇風景架,有好多野食架

      刪除
  9. 去過淡水兩次,有食過當地小食,唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 淡水我就係覺得遠咗少少,都係去士林,師大,饒河方便啲

      刪除