2015年9月23日 星期三

香港遊2015 — 台北Day 3 之 猴硐 1

Pat契媽知我愛貓,特登帶我o黎呢度睇貓,不過今篇唔睇貓住,睇咗猴硐週圍o既環境先



外圍o既店舖






店舖外個草地有件貓頭藝術品,底下有隻禮服貓呢


踏入火車站下層左邊係厠所,連厠所都放滿貓貓卡通












左邊有間小店買吓小物品,面向前有呢個黑鼻站長公仔





向上層進發,上層係火車售票處,沿途都有不少的貓貓卡通圖畫





進入貓橋,通住貓村









進入貓村
























當日去到時,其實都已經好晏,都係匆匆忙忙咁行咗一圈

下一篇就會有貓貓睇,係咪好期待呢,哈哈



20 則留言:

  1. 台北我有兩、三年沒去了!
    看見你的Blog另我好想再去玩 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 台北好值得一去再去,又近,啲嘢又平

      刪除
  2. 嘩,咁多貓公仔,真係好靚好靚.
    真係個悠長假期,好在仲記得返屋企條路 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 介紹一個群組比你,超多貓咪

      https://plus.google.com/u/0/communities/109721214389573081777

      想搵個狗仔,免仔群組都冇 = .=

      刪除
  3. 好正呀呢個地方!!響度住一世都肯!!等睇你的真貓篇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 住係呢度一定會勞心勞力咁對啲貓,貓貓篇明天出

      刪除
  4. 猴硐係貓奴ge朝聖地 ^ ^

    回覆刪除
  5. 之前睇過一篇 《猴硐不是貓天堂》, 好唔開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都見到有對貓唔好o既事,下一篇講

      刪除
  6. 好可愛的地方, 我都都係貓奴, 雖然去詔台灣北好幾次但未去過呢到, 要Mark低下次去!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇到妳係人哋度留言話啱啱收養咗兩隻貓B,post o黎睇吓啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 就係因為多貓,所以呢度又叫做貓村

      刪除
  8. 周圍環境怖置得好可愛, 好得意, 小朋友去到實好開心啫

    回覆刪除