2015年9月13日 星期日

香港遊2015 — 去搵忌廉哥

呢朝早起身,同阿姐去灣仔影相攞身份證,見過開海,去中環約貓友J's師奶食lunch

原本 J's師奶想同我哋去食日本嘢,但佢話lunch時間又會限時間食,所以帶咗我哋去陸羽飲茶

第一次去,身份都好似高貴咗咁,哈哈


飲完茶,搭地鐵去太子,約咗貓友Happy媽一齊去另一個貓友屋企探貓

呢位貓友都係義工o黎,都有做暫託,當時因為有腳傷,係屋企休養緊

原本諗佢會有貓B暫託,但佢話啱啱無託貓B,俾番貓舍,咁唯有睇佢家中o既貓同其他小動物啦


呢隻叫巫公

呢隻係白毛女,已經係十幾歲o既貓婆婆


有兩隻怕人o既貓,匿晒係床底

唔係呢隻黃貓怕人


係佢後面隻虎紋貓,佢阿娘叫佢做衰仔


另一隻怕人貓,呢隻叫仔仔


之前係床底行咗出黎呢隻黃貓叫黃毛



地下嗰隻黃貓叫胖虎 ,已經唔見咗黑貓巫公了


後來佢哋出咗廳

黃毛





阿姐抱住呢隻係胖虎




黑貓巫公


呢隻叫尤達






黃毛入咗廚房飲水


講開飲水,白毛女鍾意飲水喉水,要人開水喉水俾佢飲


睇完貓貓,呢位貓友家仲有其他小動物的,有好幾隻龜

 
有隻熊仔鼠





之後同阿姐出尖沙咀,約咗班好姊妹,又係阿姐啲契媽食德國豬手

就係呢間“King Ludwig Beerhall”,我唔係咁鍾意食西餐,但佢哋啲嘢都幾好食,不過之後成日覺得口渴,唔知關唔關佢事呢


食飽飽我哋一齊去行尖東海滂



我話要去搵忌廉哥,其實某日去過尖沙咀想搵忌廉哥,但當時係下午,忌廉哥仲未開工,所以緣慳一面,今晚終於見到忌廉哥o既真身,但就唔見忌廉嫂妹妹






之後我哋去咗附近酒店入面間Lounge度飲嘢






走時再行去忌廉哥間士多,今次見到忌廉嫂了








14 則留言:

  1. 喵喵+鼠鼠+龜龜, 你朋友屋企好似個動物樂園 hehe

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 又係食飽就瞓,返轉頭嗰轉,忌廉哥都仲係喺同一個位置度hea緊呢

      刪除
  3. 正啦,去到邊度都有貓貓玩

    回覆刪除
  4. 貓友都好忙喎, 要照顧咁多小動物, 我都見過忌廉哥一次
    尼間酒樓咁得意嘅, 唔係用茶壺

    回覆刪除
    回覆
    1. 做義工暫託係o架喇,如果要湊貓BB,要餵奶嗰啲仲慘呀
      陸羽係舊式茶樓,用茶盅飲茶,啲點心好貴,但我又覺得唔係真係咁好食

      刪除
  5. 回覆
    1. 都唔夠我二家姐屋企嗰兩隻肥,貓係肥嘟嘟至可愛

      刪除
  6. 我都未見過忌廉哥真身呢 , 你嚟香港旅行就見到 , 好羨慕呢~!!

    回覆刪除
  7. 陸羽飲過茶,不過覺得食完佢D食物後覺得好口渴囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔覺,不過覺得貴得o黎又唔係特別好食

      刪除